Diskuse

Chřipka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

šimeku,;-€;-€po tom co předvádíte na jiných forech by vám měli nosit choleru;-O;-O;-O

0 0
možnosti

Vždycky když jsou na idnes články, tak tam vysvětlují jak by člověk "neměl chřipku přecházet". Já to nějak nechápu, jak se dá "přecházet" chřipka? Můj poslední průběh vypadal tak, že mě bolely všechny svaly, měl jsem pocit že si vykašlu plíce, a měl jsem potíže vstát z postele protože už jen z té změny polohy mi třeštila hlava tak, že jsem sotva dokázal jít do kuchyně.

S tím jako někdo dokáže "chodit do práce"?

0 0
možnosti
Foto

Líbí se mi Váš závěr článku: Každoročně umírají v souvislosti s chřipkou stovky pacientů, letos jde o desítky. Typicky těžký průběh jsem letos dosud neviděl. Pokud se vyskytne vysoká horečka, je většinou jednodenní. I komplikace jsou vzácné. A to navzdory snižujícího se zájmu o očkování proti chřipce.

Je dobré popřemýšlet o tom, že se snižuje zájem o očkování a zároveň se také snižuje počet lidí, kteří na chřipku zemřeli... Zajímavé zjištění, není-liž pravda? :-)

0 0
možnosti

Já bych tak jednoduše nejásal.

Pokud je letošní kmen chřipky méně agesivní, neznamená to, že příští rok nemůže být agresivnější.

Dál můžete uvažovat, že proočkovanost je u nás dostatečná. Jenže to je v rozporu s názorem ministerstva zdravotnictví.

Nicméně konstrukcím kolem prasečí chřipky nevěřím!

:-)

0 0
možnosti

Pokud jsou těch chřipkových kmenů stovky či tisíce, na jaký percentuální podíl z nich funguje očkování? Má očkování vůbec smysl? dík

1 0
možnosti

Viróz jsou skutečně statisíce, ale virů pravé chřipky je jen pár kmenů. Podle předpokládaného šíření kmenů se každoročně vyrábí nová očkovací látka.

Má očkování vůbec smysl? V době, kdy bylo rozhodnuto, že proočkovanost v našem státě stoupne minimálně na trojnásobek a ona místo toho díky zmatkům kolem prasečí chřipky klesá, nemohu očkování pomlouvat. Pokud jsi zdráv a jsi podnikatel a nevadí Ti, že vypadneš na několik dní z práce, pak je to Tvoje věc. Ale je řada lidí s hraničními životními funkcemi, kde vysoká teplota několik dní trvající je může zahubit. Tito lidé by se očkování bránit neměli. Ostatně každoročně jich umírá stovky na komplikaci chřipky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!