Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J40o10s51e70f 67P14o26t37r

10. 11. 2013 0:46

Pane Šimek,

naprostý souhlas, karma !!!

0 0
možnosti

Zajímavě napsaný článekR^v mnohém je velká pravda, jen si nějak nejsem jistá, zda je křesťanství všespasné. Já nejsem křesťan, byť jsem coby dítě chodila do náboženství, byla jsem biřmována i u Svatého příjmání. V dospělosti jsem vystoupila z církve. Tím ovšem nezpochybňuji funkci bible coby morálního a etického kodexu a průvodce životem. Mnohokrát jsem bibli četla, četla jsem i korán a texty jiných náboženství. Já osobně věřím v matku přírodu v moudrost dávno zapomenutých. Pro mne je ,,bůh,, energie , bez níž by ve vesmíru nic nemohlo fungovat. A jestli tomu říkám bůh, příroda, či vymyslím jiné pojmenování není podstatnéV

0 0
možnosti

Četla jste i starý zákon? Ten mě z jakékoliv víry ve spravedlivého boha vyléčil...

0 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!