Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Clanek Mateje Novobilskeno neni nacionalisticky, jak se snazite vysvetlit, ale patrioticky.  Nacionalismu se spise dopousti cesky populismus a cechismus na pocesteni vseho v republice.  Duvod techto clanku a nazoru mnoha Moravanu a Slezanu je nedoresena otazka nasich historickych zemi a kontinuita komunistickeho deleni nasich zemi dnesni arogantni vladou.  Proto se nedivte, ze moravska vlajka je trnem v oku mnoha "Cechacku" a moravske obcanske spolky rostou na popularite.  Uz jenom minimalizovani Moravy autorem a radoby prirovnani teto zeme k Sumave nebo Krkonosim mluvi samo za sebe.

0 0
možnosti
Foto

To "hoby" je jen překlep či výpadek písmene. Toho se dopustí každý při takovém drobnopisu, v jakém píše. To není pravopisná chyba, ale vždy, když to potom ve zvětšeném textu najdu, podráždí mě to.

0 0
možnosti
Foto

Výraz, který už dávno volá po počeštění, tak jsem jej vzal. Zrovna jako víkend, i když ten tahá za uši víc. Když vývoj češtiny zaostal, musíme slova přejímat. Mně zase víc vadí patvary jako sámoška a narozky.

0 0
možnosti
Foto

Máte tam chybu. Schválně jestli ji najdete.

0 0
možnosti
Foto

Je škoda, že pan Novobilský nepovolil diskusi. Ve třech odstavcích a jedné závěrečné větě nadělal více než deset chyb. A spojení "výrazy se stávají automaticky využívány" je opravdovou perlou. Jazyk český (nikoliv "Český") tak przní i on sám.

2 0
možnosti

Já s váma naprosto souhlasím. Přestože čeština není ani vzdáleně můj mateřský jazyk a musel jsem se jí pracně učit a doučovat, trhá mi uši, když slyším v televizi co s ní někdy provádějí.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS