Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za diskusi. Jen mne překvapuje, že většina z vás nediskutuje k věci a mnozí jen urážejí autora. Mnozí si pletou svobodu slova se svobodou lži a svobodou trollení, tady jakési rozplizování obsahu článku i diskuse. Ještě máme asi velmi dlouhou cestu ke slušné společnosti!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Argumentační nouze vede slabší povahy k demagogii.

0 0
možnosti
MB

Pro mě je tedy Trump čitelnější, nežli Hillary za fasádou té umělé "politické korektnosti".

Už to tu někdo psal a ozývá se to stále častěji, že se dnes bojíme nazývat věci pravými jmény. Vytváří se podivný slovník, podivná kultura...ale je to celé takové falešné a pokrytecké.

Já si teď našel tu reality show Apprentice, kde Trump vystupoval v roli šéfa, který rozhoduje o lidech. Umí jednat, odhadovat lidi, rozhodovat se, prosazovat svou vůli.

Nechá si poradit, ale v konečném důsledku rozhoduje on. Tohle Hillary nabídnout nemohla.

Teď se divím, jak ho mohli takhle podcenit. Asi samolibost zaběhaného establishmentu.

Pro zpohodlnělou Evropu to asi skutečně není nejlepší zpráva. Myslím, že Trump si nás již nebude kupovat a uplácet. Pro něho budeme spíše obchodními partnery...a on je zkušený vyjednavač, zatímco evropští politici spíše mistři frází a korektního žargonu. :-/

2 2
možnosti
MZ

Dobrý den pane Šimku,

tak to je. Putin si dosadil Trumpa pomocí Chucka Norisse, s tím se bojovat nedá. Trump rozdělil zemi, volili ho jen debilové a lůza, vyhrála vlastně Clinton, protože měla víc hlasů. Žere také malé děti, když mu nějaké nechám a nesežeru je já. Společnost je rozdělena, ale krom pár jedinců co si demokratickou volbu představují tak, že když nevyhraje jejich kandidát, tak zapálí auto čtu jen od těch samých lidí, že společnost dělí Trump. Nedělí ji náhodou názor, že lidé mají už této neoliberální pseudodemokracie jelit, pardon elit dost? Diktátor to je, jen co je pravda. Ještě nic neudělal a Vy už jste ho zařadil po bok Stalina, Hitlera a dalších, pěkně dokážete sám respektovat cizí názor. Sám jste se svým vyjádřením k diktátorům a nedemokratům zařadil. Trump není svatý a ani si na to nehraje, ale respektovat demokratickou volbu je základem každého demokrata. Ano, i respektovat názor. Ale nemohu respektovat názor, pokud kohokoliv onálepkujete a zařadíte někam, kam v ŽÁDNÉM případě nespadá.

Rizikem společnosti jsou lidé odmítající cizí (byť i pitomé) názory, lidé, jež nálepkují, škatulkují, považují své oponenty za arogantní, hulvátské, hrubé, samolibé a diktátorské. Je to sice Vaše právo a volba takto psát a myslet, neberu Vám ji, ale Vy prosím respektujte volbu druhých a nesnižujte ji.

A to píši jako člověk, co mu jsou tyto volby u zadku, protože je nemůže ovlivnit. Ale píši to proto, že oponenti vůči Zemanovi, Trumpovi používají naprosto totožné nechutné nedemokratické praktiky.

S pozdravem

MZ

2 1
možnosti

Pokud jste si všimnul, nálepkujete mne, aniž mne znáte. Vaše věc! Volby jsou Vám u zadku, píšete, ale každé vyjádření nesouhlasné s Vámi kritizujete dost nevybíravě. Prosím, poslužte si!

0 1
možnosti
TT

Jasně, Trump je stejně jako Zeman Putinův lokaj.

A co chemtrails?

0 0
možnosti

J16a58n 55Š69e46s56t97á53k

10. 11. 2016 13:38

ještěže aspoň někteří naši blogeři jsou střely přímo řízené;-D

0 0
možnosti

R39a28d15e75k 25Š93í14b80l

10. 11. 2016 13:33

Víte co, Já uz te politické korektnosti, kdy se bojíme nazyvat věci pravými jmény mam také dost. Je potreba sebevědomé politiky, kteří se nebudou bát dělat rázná rozhodnuti. Pokud budeme dále budovat tuto pseudo společnost, jsme odsouzení k zahubě. Mě vezmi čert, ale pro svého syna chci zachovat společnost alespoň takovou, v jake zijeme ted.

2 0
možnosti
JS
JT

J87i97ř51í 61T59r30o50u84p

10. 11. 2016 12:38

Pane Šimku, gratuluji. Hodně jsem se nad Vaším člankem zasmál. Jasná ukazka jak lze "vzdělaného" člověka zmanipulovat a naprosto zašlapat vlastní kritické smýšlení. Už jen pro tyto vyděšené reakce českých sluníček jsem si přál, aby Trump vyhrál.

Snad ukáže i evropským politikům, že nazývat věci pravým jménem a dělat i nepopulární (u jistých skupin) činy je dobře.

5 1
možnosti

Kritické myšlení je pro vás zmanipulované?!? Já podle vás nemám právo na svobodný názor?!? Kde jste zaznamenal "vyděšené reakce českých sluníček"?

0 1
možnosti
Foto

Obavam se, ze autor je zarny priklad dopadu propagandy nasich masmedii. Jen me desi, ze lekari chybi kriticke mysleni ...

3 1
možnosti

Vaše kritické myšlení si hledáte na stránkách ruských desinformátorů?

0 1
možnosti
MR

Také se ti zdá, že ve světě vítězí hrubost, arogance, panovačnost, lži, neúcta k pravdě a neúcta k člověku

Tak takhle prosím vzdělaný člověk - lékař označuje výsledek demokratické volby;-D;-D

5 1
možnosti

J14a21n 60Š56e46s44t94á33k

10. 11. 2016 13:40

Tak používání třeba arogance dnes odolá málokdo;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 29,16
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!