Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z každého Blažkova slova je zřejmé, že se jedná o komisi zametací. A že je co zametat!!!

6 2
možnosti

Zapomněl jste ještě napsat, že za vše může Klaus.

2 2
možnosti
Foto

J80i67ř64í 35K44i55n56d29l

17. 11. 2016 11:15

Nebyla to ani zmatečná a ani překotná reorganizace policie, a nebylo to dílo Laubeho.Připravovala se za ministra vnitra Peciny a podílel se na ni sám Šlachta. Po odchodu Peciny se reforma odložila. O sloužení obou útvarů se už mluvilo za ministra vnitra Bublana. Jinak Šlachta nebyl nikterak schopný policista. Co vlastně dokázal nic. V jiných demokratických zemí by byl za své výsledky na hodinu vyhozen.RvRvRv

2 7
možnosti

Pak ovšem závěrečnou přípravu prováděli tři absolutní arogantní blbci. Kteří nepovažovali za nutné jako součást příparavy definovat vnitřní ani vnější vazby. A už vůbec neuvažovali o konzultaci s provázanou spolupracující "skupinou" - státními zástupci (bez nichž se vyšetřovatel nemůže ani upr...). A ptám se, jakto, že tam tak neschopní lidé jsou a jsou dokonce povyšováni.

PS: Nebo že bych měl pravdu se svojí teorií, že účelem reformy bylo zejména vnést zmatek, aby se některé materiály včas ztratily a jiné znehodnotily (a tím bylo odstraněno ohrožení "hájených")???

6 2
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!