Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)...........Napsal jste to výborně. Taková je skutečnost! HLavně nainformoval a to byl velký problém. Kauza Vidkun a Beretta v Olomouci, kdy byly stíhány špičky ČSSD, se musela utnout. Proto....." rychle a zběsile a hlavně...tajně "reorganizace" policie. TeĎ už chtějí hrábnout do státního zastupitelství. JDe o hodně, Babiš vyhrává a korýtka se vzdalují, vč. "odklánění" ze státních zakázek, viz současná kauza TOP severozápad! R^R^R^

1 0
možnosti

Jsem jen prostý občánek, ale i tak mi tanou na mysli některé události a mám pocit, že je mezi nimi souvislost:

a) Šlachta a Ištvan zlikvidovali Nečasovu vládu.

b) "Trafikanti" se soudili, a byli odškodněni.

c) Nagyová čelila žalobě kvůli únikům informací. Opakovaně byla osvobozena.

d) Soudkyně, která ji osvobodila byla odvolána.

e) V podstatě je dnes paní Nečasová souzena pouze za darované kabelky.

f) Dochází k reorganizaci URČITÝCH policejních slložek.

g) Šlachta jde od válu.

h) Parlamentní komise to hraje do autu.

Není to náhodou tak, že mouřenín může jít?

0 2
možnosti

Ne, Mouřenín nedokončil svoji práci!

0 0
možnosti
Foto

Robert Šlachta, od Policie ČR odešel sám. Věděl, že jeho doba, kdy si na Policii může dělat co chce kryt Babišem končí. Vy žijete v podivném světě, když si myslíte, že odchodem jednoho podprůměrného vedoucího oddělení se Policie zhroutí. U lékaře bych se domníval, že bude mít větší rozhled.RvRv

4 3
možnosti

Policie se nezhroutí, ale bude podřízena politickým tlakům. Šlachta s Babišem primárně nic společného neměli. Babiš se ozval, když už bylo pozdě!

0 0
možnosti
Foto

Radek John vyletěl z ministerstva vnitra.

1 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!