Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

EET neprospěje žádné provozovně, ani maloobchodu, ani zdravotnictví, ani gastronomii, úplně všude už je přebujelá byrokracie a tohle je pro mnohé poslední hřebík. Ale mnohem větší problém vidím v tom, jak Vy sám uvažujete. V maloobchodě prosím, ale do Vašeho oboru, ať to nikdo nezavádí a tak to mají všichni. Místo aby se spojili a odmítli to pro všechny, tak souhlasí s tím, že to bude zavedeno všude, jen oni budou mít výjimku. A přesně toho Babiš využil. Věděl, že když označí nějakou malou skupinu, tak ostatním to bude jedno, dokud nedojde na ně samotné a až dojde, bude pozdě.

2 0
možnosti

Myslím, že mi křivdíte. EET narovnává podnikatelské prostředí. Bylo by to tak i ve zdravotní péči. Ale té buzerace ve zdravotnictví je už tolik, že to už může být tou poslední kapkou, která způsobí kolaps zdravotní péče. Možná je to pozitivní, protože v současném systému se již pracovat stejně nedá.

0 1
možnosti
PD

Jste vedle, Babiš měsíc po zavedení EET prohlásí na kamery, že stovky lékařů sice skončily, ale tisíce jich nastoupily, ani se nezačervená.

1 1
možnosti
MB

EET má mnoho odstínů šedi - vystupuje stále více do popředí ! Podstatně prořídlé stánky trhovců po náměstích, udusání života na malodědinách, zrušení pojízdné prodejny autobusu, nárůst cen, služeb ! ... Rozdmychání třídních vášní - I rozumné názory o komplikacích - nákladovosti = IHNED onálepkovány - zloděj + parazit ! I moje známá v důchodu - zavřela svůj "Vonný krámek", svíčky - mýdla ... Pro trh , pravda, žádná újma. Pro člověka, typově aktivního - činného - újma obrovská ! Stát mu říká, že je zloduch - nic nedělej - Varovali jsme tě ! To je strašně špatně ! ... :-)

9 0
možnosti

Vnímám to tak, že naši politici bez rozdílu stran usilují o levicovou závislost našich občanů na státu a brání svobodnému chování našich občanů. Stále máme své hlavy naplněné komunistickým cítěním a strachem ze svobody.

EET však má být o něčem jiném, o srovnání podmínek podnikajících občanů. Jde o zvýšenou zátěž podnikatelů a já mám obavu, že tato zvýšená zátěž bude poslední kapkou do fungování naší zdravotní péče, která je závislá na důchodcích!

4 0
možnosti

To bude pro Babiše výtečná příležitost dostat se do zdravotnictví.

7 1
možnosti

Andrej Babiš už dávno ve zdravotnictví podniká!

3 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!