Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já nechápou jak v tomto technickém světě a rychlosti mohou být lékaři v obraze. Mně je 71 a k PC jsem se dostala ve 46 letech byla-program T602. Ihned jsem pochopila, že mám vyhráno..a pak už to šlo přes programy SuperCalc apod...Končila jsem práci v týmu pro elektronický přenos faktur. A tak jsem se pořád učila a do dneška je PC pro mně zdroj informací a učení. Když pokladní musely zvládnout EET, tak nevidím žádný důvod, proč by lékaři nemuseli používat cokoli, co souvisí se současnou dobou. Jinak si budu muset myslet, že myšlením tato elita národa zůstala ve středověku.

1 3
možnosti

Tak si představte lékařku sedmdesátnici, jak obchází pacienty po návštěvách po ordinační době s lékařskou brašnou a další brašnou s počítačem kvůli elektronickému přenosu receptů a s mašinkou na EET! Jo pokladní, ti ať si sedí na zadnici u kasy a nekecají !!! Posláním lékaře je léčit a ne skákat tak, jak si nějací debílkové, chtějící ze zdravotnictví vyvést co nejvíce peněz do svých nebo spřízněných IT pracovníků kapes, usmysleli pískat. Věnuji se výpočetní technice na svém oddělení a v naší nemocnici už někdy od roku asi 1985, elektronický Rp. užívám řadu let v nemocničním informačním systému. Nechápu ale, co má přinést za výhodu posílání dat někam do centrálního úložiště a třást se, kdy to spadne a já budu muset posílat po řadu hodin pacienty domů (protože neelektronicky neudělám ani nudli - v našem nemocničním informačním systému se to stává tak 1-2x měsíčně na půlhodinku), nebo to zablokuje vir, jako v Anglii, nebo data šlohne nějaký lotr pro zneužití třeba v komerčním pojišťovnictví. A ten nesmysl s EET ve zdravotnictví jsem nepochopil vůbec - peníze nám jdou přes faktury od zdravotních pojišťoven, měsíčně vystavíme několik stvrzenek za potvrzení a nebo v laboratoři za vyšetření pejska či kočičky. A teď třeba nakupujte v dnešní nouzi o prostředky úplně zbytečné EET pro několik desítek ambulancí v naší nemocnici! Ať se vymyslí něco užitečného, třeba obdoba kreditních karet s osobními údaji, krevní skupinou,adresou obvodního lékaře atd., nebo se alespoň ty nesmysly EET a elektr.Rp. nezavádějí POVINNĚ!!! Jsem zvědav, co přijde, až řada mých vrstevníků skutečně kvůli všem těm nesmyslům odejde do důchodu - když už teď skoro všude začíná být katastrofální nedostatek lékařů

2 0
možnosti
Foto

Byl alespoň jeden lékař někdy obviněn ze znásilnění v ordinaci?

0 1
možnosti
Foto

Mám pocit, že asi před deseti lety se něco takového propíralo v bulváru. Ale do stádia šetření před soudem se to nedostalo.

0 0
možnosti

Nejhorší na tom je, že obecně pár úředníků na jakémkoli ministerstvu či centrálním úřadě je schopno zavést celostátní výkaznickou povinnost pro statisíce lidí!! Vždy se ohánějí větičkami, že bez těchto a těchto údajů se zboří svět a dostaneme milionové pokuty z Bruselu - slabé či podle stejně hrajících not vedení úřadu to podpoří. Přitom to je z velké části vylhané, jde většinou o zdůvodnění existence jejich pracovních míst a zdůvodnění své nezbytnosti v úřadě.

8 0
možnosti

Člověk by řekl, že jsou to jen typicky levicové hříchy, ale u nás se tak chová i rádoby pravice!

3 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 27,99
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!