Diskuse

Naše KDU-ČSL

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

R12a70d38e69k 58J81a90r90o38š

7. 10. 2017 14:36

Já jenom doufám, že nadcházející volby a jejich výsledek smete Bělobrádka & spol. z vedení KDÚ-ČSL.

Kéž by se pak strany ujal Jiří Čunek a vedl jí nikoliv po vzoru německé CDU nýbrž bavorské CSU.

Neboli Franz Josef Strauss - to býval správný konzervativní pravicový politik a nikoliv tahle Merkelová...

2 2
možnosti
Foto

Strauss, není to ten politik, díky němuž přišlo několik západoněmeckých vojenských pilotů o život v létajících rakvích?

0 1
možnosti
AR

Když jsem sledoval jejich činnost ve vládě, tak žádných průšvihů se nedopustili a také i jejich poslanci v parlamentu. Některé body svého minulého programu splnili, tak to je jejich plus. No jako malí pinďové ve vládě určitě víc by neprosadili. Tam se potýkali mezi sebou hlavně socdemáci a ANO. Zde v Beskydech a na Valašsku mají v dědinách a městech dobré pozice.

1 0
možnosti
Foto

Proč to zmizlo z hlavní stránky?

1 0
možnosti
Foto

Už to tam zase je :-).

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!