Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Furt z vás padá to samé.

A furt nic moc.

Tak třeba už příště.

2 3
možnosti
Foto

Příznivce ODS asi pozlobím, ale pan doktor původní podstatu této partaje z doby panování VK vystihl dobře. Měl jsem tu možnost pozorovat vznik ODS hned zezačátku, můj spolužák, kamarád a kolega ze zaměstnání pomáhal VK s propagací, neb jeho manžela byla spolužačkou paní Lívie a rodiny se navštěvovaly. Navyprávěl mi toho dost.

A tak jsem ho varoval.

Žel, nedbal, a tak se pokusil v malé privatizaci získat malý skomírající elektrotechnický podnik (měl jsem se toho zúčastnit také). Ovšem ředitel podniku byl člen StB. A tak by podnik z malé privatizace vyjmut a přiklepnut panu řediteli. Spolužák se naštval a běžel si stěžovat. Vidím to jako dnes - v pátek ke mně přišel a řekl, že je to v p...i. A že to tak nenechá. V pondělí mi volali, že měl dopravní nehodu, které podlehl.

Můžete říkat, že moje averze vůči VK a jeho partaji je čistě osobní. A nemám na to právo?

Inu: nechoď, Vašku, s pány na led, mnohý případ známe, že pán sklouzne a sedlák si za něj nohu zláme.

6 0
možnosti
Foto

Velmi, velmi smutné čtení.

5 0
možnosti

S Babišem nikdy - na věčné časy (abych parafrázoval Vaši hloupost o NF).

4 1
možnosti

:-)..... Na rozdíl od Vašich oponentů, já Vás pochválím! Dobrý rozbor. Cílem všech je, to píše také pan Flaška, dostat Babiše z vlády. Přišlo by pak vniveč celé jeho snažení a změnu dosavadních poměrů v naší republice.

Výborné výsledky, plusové hospodaření státu, začaly se konečně vybírat daně, důchodci dostanou přidáno ne 45 kč, jako za Kalouska, ale 450 od vlády, kde byl Babiš ministrem financí. To je výsledek jeho práce.

A hlavně ......začal ohrožovat dlouholeté"odkloňovače" přisáté ke státnímu cecíku. Volným pádem padající preference ČSSD, napravíme to. "Reorganizace" policie...pak se vytáhnou dluhopisy chytrého Kalouska, to nestačí, tak po devíti letech Čapí hnízdo, které prošlo v souladu se zákony a najednou...je to důvod k likvidaci min. financí!

Chytrý se dovtípí, přátelé starých pořádků ztrácí nervy! R^R^R^

5 10
možnosti
Foto

Pane Nováku když už si mě berete do svých úst, tak já osobně bych nebyl pyšný na premiéra, který je trestně stíhán. A pokud tvrdí, že to je komplot, tak proč to ta policie a justice už neodložila? Pokud budete tvrdit, že tyto orgány nejsou nestranné, tak co dělala poslední 4 roky vláda, které byl Babiš členem a která měla i ministra spravedlnosti, aby s tou nestranností policie a justice něco udělala? Kromě toho pan Babiš měl v roce 2013 majetek asi 40 miliard, letos už kolem 80. Myslíte si, že se 4 roky tak intenzivně věnoval svému podnikání (a kromě toho ještě více práci ve vládě), že toho dosáhl jenom svou pílí a umem? Prostě koblihožrouty přesvědčit nelze.

11 2
možnosti
Foto

Pan Fiala žádnou chybu neudělal. Naopak včas varoval Babiše, že s ním nepůjde. Nyní nedělá nic jiného, než že drží slovo, na což už u nás nejsme moc zvklí, a tak nás (vás) to překvapuje. No a pan Babiš, zvyklý ze svého podnikání na to, že když něco nejde silou, tak to půjde ještě větší silou, najednou narazil. A protože nemá k ruce finančák, který by na ODS zaklekl, má smůlu.:-)

13 3
možnosti

Nevidím to tak! Obyčejní lidé očekávají brzké utvoření vlády. Nejraději by viděli pravicovou vládu. Šancí je ANO+ODS. Ale ODS zavrhuje tuto pravicovou politiku? Asi ano, ale těžko říci, protože Petr Fiala mává politologickými pojmy jako malý chlapeček na písečku. Prý je ODS konzervativní! Konzervativní není od svého vzniku! A pravicová? Možná také ne. Je pragmatická.

Andrej Babiš je především podnikatel. Bezskrupulózní podnikatel. Nedovedu si představit takového spasitele. Ale všichni jakoby stáli proti němu, ale třetina lidí ho volí. Kde se bere tato dichotomie?

:-)

1 0
možnosti

Přiznám se, že osobně jsem na rozpacích a nevím, jak mám současnou situaci vlastně definovat. Zvítězilo odmítání, "Toho starého - (chápu)" a nastupuje tedy "To nové". A zde jsem ztracen ! Např. při otázce, kdy to nové, zase bude taky staré ? Pomůckou pak může být - Složení základny Ano, jací lidé a k čemu se hlásí . Pak úplný chaos NF od levice po pravici ! Snad tedy program - Budeme to dělat lépe ! Jak, s kým, kde se ti noví lidé vynoří ? Pak vidím zužování se pohledu na dvě silné persony - A.Babiše a M.Zemana. Opakovaná, houževnatá snaha o model pevné ruky - Jakési osvícené centrum. Netvrdím, že jde o rozborku demokracie ... Ve hře jsou dva snadno situaci měnící faktory ! 1) OLAF vyřkne verdikt a Babiš jde do basy. 2) Zeman nebude zvolen a celá situace se změní ! Myslím si, že na silné jedince nelze sázet - I oni jednou budou slabí ! Zdá se, že to zatím ve frenetickém nadšení zatím uniká .. . :-)

6 2
možnosti

Definovat současnou situaci je nemožné, musíme počkat, co nám přinese budoucnost.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Ono by stačilo velice málo. P. Babiš by státotvorně prohlásil, že až do vyřešení svého případu nechce být ve vládě a koaliční partneři by se hned hrnuli. Mně se líbí, jak čtyři roky Babiš vtlouká všem do hlavy, jak všechny politické strany pořád kradou (on samozřejmě ne) a teď jeho příznivci chodí s apelem, aby se tyto strany pochlapily, zapomněly na své předvolební sliby a šly do kolaborace s ANO. Mluvil jsem s pár voliči ODS a bez výjimky tvrdí, že pokud by ODS šla do spolupráce s Babišem, tak už by to pro ně byla definitivní konečná.

A k té bezvýraznosti prof. Fialy. Nenapadlo Vás, že mohou existovat i voliči, kterým je sympatická poctivá, pomalá, trpělivá práce a neimponují jim křičící rétoři, kteří nic jiného než PR v podstatě neumí?

16 4
možnosti

:-)....Koho Babiš okradl? Jmenujte, těším se! !!

1 1
možnosti
Foto

Pan předseda ODS Petr Fiala udělal jednu správnou věc a to, že s osobu Babiš jít do vlády by bylo pro ODS smrtící. Jako správny a vysokoškolsky vzdělaný člověk ví, že hlasy dostal ne jen kvůli programu ODS, ale také z důvodu, že veřejně deklarova, že ODS s Baišem do vlády nepůjde. Takže plní jenom to co několikrát na shromáždění s občany deklaroval a já mu za ten postoj tleskám.

17 2
možnosti

Když tedy chce Petr Fiala po Andreji Babišovi nemožné, asi chce předčasné volby. A tak je možná bude mít!

:-)

1 0
možnosti

K84a11r90e33l 49B58o15k

3. 11. 2017 23:23

Myslím, že stačilo panu doktorovi napsat jsem Babišovec a ODS nemám rád.

10 2
možnosti

Nesmysl! ODS jsem zakládal v malém, protože jsem konzervativní pravičák. Když ODS opustila konzervativismus a nakonec i pravicovost a zůstala jen u pragmatismu, přehoupla se v mých očích na druhou stranu.

Babišovec jsem nikdy nebyl, ale považuji za podivné, když na někoho všichni plivou a současně pro obyčejné lidi je nejlepším politikem, což volby dosvědčují!

:-)

1 0
možnosti

Pane doktore, vy jste vážně milej.

4 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!