Diskuse

Jde o zradu?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsme se dnes dověděli, že v Parlamentu nazývají Babišovu vládu "Vláda jaderné krádeže", protože komunisti s Milošem Zemanem chtějí českou jadernou energetiku zaprodat do Ruska.

Jen by mne zajímalo, proč komunisti se Zemanem odmítají do Babišovy vlády europoslance Pocheho, když všechny jimi zmiňované důvody jsou vylhané. Uvidíme časem, nebo také neuvidíme...

Takže hořící rudé trenky byly skutečně jen kouřovou clonou. Alenka věděla proč!

1 0
možnosti

Zeman a Babiš jsou lumpové a může za to Kalousek a ODS. ;-D;-D

Slušnej oddíl.

5 2
možnosti

Většina politiků byla toho názoru, že v čele vlády by neměla stát trestně stíhaná osoba. Politici z ČSSD od tohoto názoru ustoupili a nechali si to potvrdit referendem. Je možné hubovat těm politikům, kteří na tomto názoru trvají, je možné hubovat hnutí ANO, že neumí postavit do čela vlády osobu, která není trestně stíhaná. Já bych se klonil k té druhé možnosti.

5 1
možnosti

Vaše klonění však vnímám jako nedemokratické. Andrej Babiš s ANO zvítězil, má právo rozhodovat. Lid ho zvolil i s jeho etikou.

Ano, Jan Hamáček s ČSSD to chtěli řešit, ale dělat ze sebe vola nesmí! !!

2 2
možnosti

S. A. Babišem je sranda, kdy za 24 hod, už dokázal podrazit ČSSD. Jde o Pocheho - princip. S Hamáčkem si sdělili, že ministry v návrhu si nebudou kádrovat. Tedy již jej nechce, odmíná jej Zeman a KSČm. Úplně stejný model jako s Babišem samým - pokud má zájem o ČR, dávno mohl poodstoupit , vítězem je dále ANO s jiným premiérem = .Jsem jediný kandidát až do smrt,“ (reagoval v únoru. Nyní říká - "Myslím, že bychom teď všichni ocenili, kdyby se pan Poche zachoval státotvorně a na té funkci nelpěl“. To nemá chybu ... :-)

4 2
možnosti

Jan Hamáček měl předvídat, že Miloš Zeman mstící se ČSSD, Vojtěch Filip prosazující proruskou politiku a k tomu lhostejný Andrej Babiš mu nedovolí realizovat politiku vstřícnou pro jednotnou Evropu.!!

2 1
možnosti
Foto

Nikoliv. Šlo o prostý happening, který si zapšklí novináři prostě neumí užít tak, jak si jej užil Miloš Zeman a většina free a cool lidí, kteří jej volili, tedy i já R^

2 3
možnosti
Foto

K81a54r34e73l 62M47á95d82l78e

16. 6. 2018 17:55

Teda volil jsem ho (kvůli absenci lepších kandidátů), ale že bych si to užíval, to se říct nedá. Asi jsem taky zapšklý.

2 1
možnosti

R67a27d50e59k 15J74a62r90o45š

16. 6. 2018 14:45

Máte asi pravdu, ale ani Fiala, ani Bělobrádek, ani Pospíšil nemají "koule" na to, aby Babiše dokázali účinně korigovat. To by v čele ODS, KDÚ-ČSL a TOP 09 museli stát opravdi silní, charismatičtí a sebevědomí lídři...

Kalousek a Farský by to dokázali, ovšem tam je zase tak silná vzájemná animosita vůči Babišovi, že takové spojenectví vůbec nepřipadá v úvahu.

1 1
možnosti
Foto

I95v39a73n 85M43a54r58e66k

16. 6. 2018 13:58

Cituji. . . . . . . . "Tím umožnili spojenectví" . . . . . . Takže poděkujme "demokratickému bloku" za tichou podporu. R^ [>-]

5 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!