Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Česká společnost je divná, protože je starší a šedivějí, a proto i konzervativnější. A i těm blahobytně vyhlížejícím studentům z vysoké školy zemědělské na prvním koncertu karla kryla po listopadu 1989 je tak už padesát.

3 1
možnosti

Nikoliv! Nezastírejte realitu! Naše postkomunistická společnost je divná, protože si přes Listopad propašovala vaše komunistické, normalizační manýry, včetně morální devastace a politické apatie!

!!

1 3
možnosti
Foto

Ani Vy jí nezastírejte. To, že listopad žádnou revolucí nebyl, a v čí byl ve skutečnosti režii, a to až předpřipravenéRv

2 1
možnosti

Proč o mně lžete? Co zastírám? Proč nesdělíte ostatním, v čem Listopad nebyl revolucí? Proč ostatním nesdělíte, v čí režii probíhal Listopad, kdo podle Vás Listopad připravil?

Rv!!!

0 4
možnosti
Foto

Nejen o listopadu jsem sdělil mnohé. oPAKOVANĚ, A TO I PŘED LETY! Ve svých článcích na těchto strtnkách.. A to i vč. relevantních odkazů! Takže Váš ,,apel" na mou osobu je opět velice mimo! A Vaše frustrace, které schováváte za minulost, jsou stále stejné a čitelnéRv

1 1
možnosti

To bych Vám měl poděkovat, že se mnou odmítáte normálně diskutovat a jen mi nadáváte? Tak toho necháme, ne? To nemá cenu! :-)

0 2
možnosti
Foto

Inu, nejsem to já, kdo stále zírá průzorem tanku jen jedním směrem.Rv

2 1
možnosti
Foto

Propašovala si i Vaše maloměšťácké manýry.

1 1
možnosti

Nadávejte aspoň tomu, koho znáte. Mne vůbec neznáte a ani se nesnažíte znát!

0 2
možnosti
Foto

A že se tedy snažíte znát mě. Slovíčko "vaše" jste použil první Vy.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS