Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

D49a58v78i83d 61H75o48r76á32k

11. 10. 2018 22:26

Tož jsem se ze zvědavosti opět podíval na zdejší diskuzi a musím říci, že pokud odpočtu mé vlastní i s tímto 3 příspěvky a příspěvky pana Bohumíra Šimka, který se jako autor snaží vlastním doplňováním diskuze zvýšit celkové kvórum příspěvků, pak to za dva dny od zveřejnění tohoto blábolu to činí, pokud se nepletu, 17 !!! diskuzních příspěvků.

Opravdu nelze hodnotit jinak, než jako bídu s nouzí.

Podívejte se pane Šimku na diskuzi pod posledním článkem vašeho profesního kolegy Vodvářky a nezbude Vám nic jiného, než se zastydět, jak se vám nedaří.

0 1
možnosti

Děkuji za provokaci!

Překvapuje mne, že moji diskusi neberete za diskusi. Ale to je Vaše věc.

Ano, může jít o blábol. Neberu Vám to. Ale především šlo o reakci na šíření obludné ideologie antineomarxismu člověkem, který nepřipustil diskusi pod svým článečkem. Tak jsem reagoval samostatně. Na tom já nevidím až tak nic zhoubného, pane Horáku! Rozhodně jedovatá slina Jahodova byla zhoubnější!

A že kolega Vodvářka je jednička? To je dobře. Já ho také karmuji... :-)

0 1
možnosti
JZ

Clovece, jake evolucni vyhynuti filozoficke myslenky? Copak myslenky hynou? Vy znate nejakou mrtvou myslenku? Ve filozofii nic jako prekonana nebo vyhynula myslenka neexistuje.

1 2
možnosti
DH

D32a68v11i29d 24H19o24r86á34k

10. 10. 2018 18:35

Pane Šimku, již k minulému článku, kdy jste se podivoval, proč zde k Vašemu blábolu bylo tak nizoučké množství diskuzních příspěvků, jsem Vám v diskuzi napsal jisté vysvětlení.

Ale jak vidím, komu není rady, tomu není pomoci.

A tak dnes je to velice podobné, a dokonce ještě přesněji než já, to níže specifikuje pan Krupička v 17:29 hod.

0 3
možnosti

Tentokrát se podivujete Vy, nikoliv já! :-)

1 1
možnosti
JP

Nezáleží na tom zda daným myšlenkám rozumíte nebo je považujete za překonané, ale jestli stále ve společnosti existují lidé, kteří jim věří a snaží se je převést do praxe. Mnoho lidí se odmítá otnačovat za neomarxisty, ale je třeba posuzovat jejich konkrétní myšlenky a činy.

0 0
možnosti

Nu dobrá! Ale proč ty myšlenky nevyjadřujete slovy, ale pouze nadávkami? Kdo vám pak má rozumět?

1 0
možnosti
PK

Blog by se dal shrnout slovy: "napište to jednoduše - napišete to špatně"

2 1
možnosti

Napište to jednoduše, srozumitelně a budete za to popotahován, že? :-)

1 1
možnosti
Foto

Že vy se nechcete účastnit dlouhého pochodu institucemi?

0 1
možnosti
Foto

Také mě pan Jahoda zaujal , díky za přesnou reakciR^

3 1
možnosti
PP

P51a47v18e72l 50P69o19n48e54c

10. 10. 2018 16:34

Pojem ”neomarxismus” se používá běžné jako synonymum pojmu "nová levice", který prosazuje myšlenky humanismu, pacifismu, multikulturalismu, genderové rovnosti, ras či národů, silný důraz na ochranu životního prostředí, práva sexuálních menšin. Podnět k transformaci společnosti by měla vyvolat odborně vyškolená dělnická třída, mladá inteligence a okrajově společenské skupiny. V Česku takový směr prosazují některé osobnosti v ČSSD, například Jiří Dienstbier ml.: https://goo.gl/9CJAFN

4 1
možnosti
PK

Myslím, že jste zapomněl na to nejdůležitější: sociální rovnost, to by Vám Marx dal :)

1 0
možnosti
Foto

Dobře napsané, Bohumíre. Většinou se těm nadávkám nestačím divit anebo mě rozesmějí. Však taky pan O. a jeho SPD předvedli "úchvatný" volební výsledek a dokázali svojí divuplnou rétorikou přesvědčit NEUVĚŘITELNÉ množství občanů

"Pravidelně nám je narušují skupiny pravdoláskařů, levicových neomarxistů, extremistů z pražské kavárny,“ napsal před časem šéf SPD" ;-D

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/neomarxismus-duka-pohlreich-klaus-dtg-/domaci.aspxc=A181008_112306_zahranicni_aha

3 2
možnosti
LB

Když se zhruba před deseti lety začaly pod články na netu objevovat diskuze, nejčastěji skloňovaným slovem v nich tehdy bylo neokons/neocons. Dneska ho vystřídal neomarxismus. ;-D

3 0
možnosti
JH

kDYBY pan Jahoda otevřel diskusi, tak bych to jeho povídání o neomarxismu pochválil.

Na to, co se jeví jako plivanec, už ani netřeba plivat:-)

2 4
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!