Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

RvRvRv Vy nemít toho Zemana, tak si ani pořádně nezanadáváte!

Tedy několik postřehů dle Vaší filozofie:

- kdokoli se pochvalně a nebo stačí smířlivě, vyjádří o Rusku je samozřejmě ruský agent a nebo minimálně je Ruskem koupený

- zmínil jste se o novičoku, stačilo jen plytké prohlášení VB a nastaly nebývalé

diplomatické škatule hýbejte se a rozhořčené proslovy; Saudové v Turecku mučili a rozčtvrtily oprávněného kritika režimu a Západ včetně pana Šimka mlčení a pokrytecké přešlapování; až později, aby se neřeklo, došlo k vyhoštění diplomata v některých zemích včetně ČR

- nějak se Vám kolem jaderných elektráren vytratily publikovaná hodnocení odborníků: někdo již tu zmínil kvalitnější palivo, ale Drábová a další také hodnotí případnou ruskou dodávku při dostavbě jako velmi kvalitní, v některých bodech překonávající konkurenci včetně spolehlivosti; všichni jsou to ruští agenti?;-D

- s BISkou mám svou zkušenost: islám, který je v rozporu s našimi zákony jí nevadí, ale ti, kdož tento stav kritizují, jsou extrémisti?? Je to stejné jako vztah EU k Izraeli a Palestincům; Palestinci útočí jako první (jako celý arabský islám již od vzniku Izraele), ale odsouzení si za odpověď vyslouží Izrael a naopak teroristický Hamás dostane fin. podporu

Na vaši otázku z titulku: samozřejmě patří na Hrad a je to i Váš prezident, ať chcete nebo nechcete. Svým postojem nic nezlepšíte; naopak.

2 2
možnosti

RvRvRv Váš příspěvek je pro náš stát velmi riskantní tím, že směšuje pravdy, polopravdy a iluze!

Samozřejmě, že si vážím prostých ruských občanů a nepovažuji je za ruské agenty. Ale jsem si také vědom agresivního imperiálního chování Ruska s Vladimírem Vladimírovičem Putinem v čele, před kterým naivně nezavírám oči.

Samozřejmě, že nepodceňuji pokus o vraždu přeběhlého ruského agenta a jeho dcery agenty tajných ruských služeb na území cizího státu, po kterém právem došlo k vyhošťování "diplomatů" v roli ruských agentů.

Samozřejmě, že odsuzuji vraždu kritika saudského režimu a pokud bych byl novinářem pak bych bez přešlapování veřejně tuto vraždu kritizoval. A rozhodně bych falešně nepomlouval politiky Evropské unie a příslušníky NATO za nečinnost!

Velebíte kvalitu ruského paliva a zatajujete riziko podřízení české energetiky a průmyslu agresivnímu, imperiálnímu Rusku, což je od Vás neseriózní, protože jde o riziko naší svobody a demokracie! To byste mohl vědět!

Podkopáváte zaklady bezpečnosti našeho státu zbytečným pomlouváním BIS. To je ohavnost! Vztah Československa k Izraeli byl, je a doufám, že bude, kladný. Naši politici si tento vztah snad uchrání a předají i politikům Evropské unie, kteří by snad váhali. Pomoc Palestincům je nezbytná, ale zřejmě skončí, protože ta pomoc končí v rukách teroristů.

Já Vám Vašeho prezidenta neberu a jsem si plně vědom, že je i mým prezidentem. Jen mne překvapuje Váš pohled na něho přes růžové brýle. Ale ani to Vám neberu. A Vy mi nevezmete můj realistický pohled na něho!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Miloš Zeman patří právem na Hrad, protože byl zvolený většinou našich voličů.

1 1
možnosti

Já být v jeho kůži, odstoupil bych z funkce ze zdravotních důvodů, protože bych díky absenci ješitnosti, závisti a nenávisti dokázal zhodnotit svůj skutečný přínos naší republice! :-)

1 1
možnosti
AM

Autore jste asi zase vedle jak s tím ANO za zenitem. Eaději méně psát a více přemýšlet bez předpojatosti..

3 1
možnosti
MS

Kam patří Miloš Zeman? Mezi škůdce ČR. Jednoznačně.

3 2
možnosti
Foto

Je pošetilé se domnívat, že na našem území brousí šavle jen agenti ruských rozvědek. Stejně jako je naivní, že v zákulisí dostavby JE bojují jen Rusové. Jsou tam ve hře stovky miliard a o peníze jde vždycky až v první řadě. Pokud jde o to, co je pro nás výhodnější, tak od svého známého, který pracoval na Temelínu vím, že ruské palivové tyče byly kvalitnější než od Westinghouse.

3 4
možnosti

Ale to područí ruskému imperialismu, které by to přineslo! :-)

4 3
možnosti
DR

Kam patří? Tak pokud vím, tak ještě čtyři roky na Hrad. Pokud tedy z jakéhokoli důvodu sám neodstoupí. Líbit se mi to sice nemusí, takže můžu prskat na internetu co mi síly stačí, ale to je tak všechno.

5 2
možnosti
Foto

R^R^R^ Karma, Bohumíre

Tím jsem, doufám napsal slušný a citově neutrální příspěvek bez žlučovitosti a podobných dalších ozdobných přívlastků ;-D

5 1
možnosti

Dík, Marku! Když jsem tyto vážné informace získal, bylo by mi líto, kdyby se to nedostalo k více občanům. Měli bychom znát své politiky, kteří poznamenávají naše osudy! Přesto je zde příspěvek člověka, který odmítá myslet. Takoví jsme!

1 0
možnosti
JV

Karma, pane Šimku. Domnívám se, že Miloš Zeman dávno prosazuje především ruské zájmy a ty jsou odlišné od zájmů ČR. Mě osobně z toho běhá mráz po zádech.

Docela by mne zajímalo, co je napsáno v utajených zprávách, které od BIS a UZSI dostává.

7 1
možnosti
JV

J48i74r57i 27V82r74a25b79e62c

27. 10. 2018 7:30

Kdo trochu myslí, ví, že je to zatrpklý, pomstychtivý dědek.

7 1
možnosti

Ale s tímto vědomím jsme si ho zvolili! :-)

1 0
možnosti
Foto

Připadám si jako v letadle v ekonomické třídě. V business class je naše hádající se vláda a další političtí představitelé. V zamčené pilotní kabině, v kokpitu u kniplu sedí Zeman a navádí stroj do skály.

Miloš Zeman je opilý mocí, trpící ve své ješitnosti tím, že nic pořádného ve svém životě nedokázal (a on si je toho, při své inteligenci a nárocích na sebe sama, podvědomě vědom). Chce se už jen tímto způsobem zapsat do historie této země.

Jeho zvrácený cíl je uškodit nám všem.

Všichni ti přisluhovači, co mu slouží, těmi on opovrhuje. Jen je zneužívá k poškození všech těch, kteří jej neuctívají. Koho už nepotřebuje, dopadne jako Šlouf, Gross atd.

Dle mého mínění, je to důsledek výchovy vysoce inteligentního, ale v kolektivu vrstevníků vysmívaného dítěte. Výchovou v neúplné rodině, kdy jeho matka i babička byly učitelky. Myslím, že tam chyběl ten mužský prvek, který by tu zapšklost zavčas srovnal.

9 2
možnosti
Foto

Nechci ani Vám, ani komukoli jinému, brát iluze na úrovni pohádek. Všichni na tomto světě letíme v systému letadlo. A ten už dávno neřídí nějací prezidenti, ale autopilot. Říká se mu kapitál, a ten, jak známo, nezná hranic;-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!