Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D44a95v69i48d 89H90o24r39á29k

30. 10. 2018 16:28

Tak jsem několikráte otevřel tuto diskuzi a počet příspěvků je stále poněkud tristní, a pokud odpočtu těch 6 Vašich a několik opakujících se u stejných diškutérů, tak pomalu jak se říká, nula od nuly pojde.

Zda proto i z tohoto důvodu Vámi kritizovaná paní diskuzi raději neotevírá ?

Koukněte se na paní penzistku Jandovou, jak to posledními dvěma článečky roztočila.

P.S. Vždyť konečně jste to tam navštívil, jak jsem si všiml i Vy, a tak jste to mohl na vlastní oči vidět.

0 1
možnosti

Příspěvků možná méně, ale kvalitnější! :-)

0 0
možnosti

Dík, Marku! Hezký den! I když dnes vlhce podzimní... :-)

0 0
možnosti
Foto

To máte tak, ono vlastenectví dost souvisí s osobním vlastnictvím. Jestliže budete v nějaké zemi vlastnit rozlehlé lány, utěšenou haciendu s kusem malebného lesíka a možná i nějaký ten rybníček, jistě k té zemi budete mít podstatně jiný vztah, než když v téže zemi budet bydlet v nájemním bytě a makat od slunka do slunka, abyste splatil horentní nájem za něco, co Vám nikdy nebude říkat "pane".

No a teď si promítněte, jaké je složení obyvtel naší vlasti....

0 0
možnosti

Zajímavý názor! Nikdy jsem to tak nevnímal! Pohled skrze majetek? Nemohl jsem chodit do hospody, protože jsem na to neměl. Nemohl jsem kouřit, protože jsem na to neměl. Dnes na to mám, ale nekouřím a do hospody jen občas. Ale na své Čechy jsem hrdý! Na ty, co něco dokázali! I já jsem něco málo dokázal... :-)

0 0
možnosti

Čas od času se to objevuje - (diskuse ano - ne)? Jistě, právo a věc každého. Jen dodávám - Blogy chápu jako dialogovou burzu ...Hle, můj názor je takový a onaký - a co ten tvůj ? ...

Jak se má bloger dostat ke zpětné vazbě, nebo dokonce k podpoře s pochvalou? Před jakou žumpou se chrání? - Ona existuje stále. Tedy pštrosa do písku? Opravdu, nic proti ničemu - nedává mi to smysl. Když to přeženu = Čtenáři, dnes je tvůj šťastný den! Cosi jsem za tebe stvořil, obeznam se a řiď se tím. Hlavně se k tomu nevyjadřuj. Opakuji - Autorky si vážím (a podobných) - Nicméně , jako bych si koupil auto a pak nejezdím. Na silnicích není bezpečno přece, bohužel ... :-)

2 0
možnosti

A já se nedivím rozpakům, zda diskuse má či nemá smysl. Většina z nás nediskutuje k věci. Ani tady zatím nikdo nediskutuje k věci. Diskutujeme jen na okraj blogu. A to mohu být rád, že tu žumpu zatím tato diskuse nepřinesla... :-)

2 0
možnosti
Foto

J68a46n83a 95M88a26j26o19v12á

29. 10. 2018 9:26

Páč neotvírá diskusi, tak nečtu, tedy nevím...

3 0
možnosti

Občas mne to naštve, když předčtu článeček, mám fůru dikuse a nelze ji kam napsat. Ale ve čtení tak striktní nejsem. Někdo má zajímavé myšlenky, i když nepovolí diskusi... :-)

0 0
možnosti

Oceňuji to sdělené paní učitelkou - není co řešit. Nicméně opět, ta uzavřená diskuse. Osobně to nechápu - Blogy jsou jako pekárna! Cosi upeču a pak to na trhu nabízím. Těším se spokojeně chrupajícími zákazníky - jistě se objeví i ti kverulanti, kteří budou tvrdit, že gumový rohlík je lepší. Dokonce nabídnou otevření nového učevního oboru - Pekař - Gumař! Co vlastně řeší, uzavřený blog? ... :-)

1 0
možnosti

Co řeší uzavřený blog? Je to smutné, ale sdělím něco ostatním a uchráním to od smradlavé žumpy plné nenávisti a zloby! Bohužel! :-)

0 0
možnosti
Foto

Karma.Škoda,že paní učitelka neotevřela diskuzi,bylo by jistě o čem diskutovat.Jistě je velká chyba,že se české dějiny posledního století neučí dřív.Začít s nimi v páté,či šesté třídě by bylo nejlepší.Dějiny pravěku jsou sice zajímavé,ale do života toho moc nepřinesou....EU

2 0
možnosti

Asi jsme ji od diskusí odradili!

Chtěl jsem s diśkutovat i pod článkem:

https://kulhava.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=684884

Zda by nebylo elegantnějším řešením neplatiče výživného zavřít, dokud nezaplatí. Prakticky každé výživné na dítě by bylo zaplaceno!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Sice v některých pasážích mi přijde paní Kulhavá na hraně naivity, ale je to svým způsobem obdivuhodné. A Vám velká karma, pochválit tu někoho, to se moc nedělá.R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!