Diskuse

Jdeme do kytek!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Minulou neděli jsme měli sraz na mši za dědu a babičku. Maminka je z 10ti dětí.

Strejdovi trvalo asi 10sec než pochopil můj "blbý" vtípek - strejdo, teď hlavně nepředbíhat :-P;-D.

Měl nedávno 85let a taky nějaké cévní problémy ...

0 0
možnosti
DS

Navíc jste si to s velkou pravděpodobností urychlil :-)

0 0
možnosti
OU
VB

Bohužel musím konstatovat, že (nejen) český stát k tomu chátrání člověka v posledním roce masivně přispěl chybnými či záměrně zlovolnými "opatřeními": upírání normál. života i v době minimálního šíření nákazy (např. letos v létě), rozhodování nikoli podle vědy, ale podle tlaku firem atd., upírání dětem možnost sportovat a další způsoby seberealizace v podobě covid-pasu, vytahování peněz z kapes chudnoucím lidem v podobě nesmyslného testování bezpříznakových - to skončí předčasným stárnutím (je to mj. vidět i na hercích), předčasnou ztrátou chuti žít. Skandinávské země se z toho vymkly, naštěstí zůstal vzor v Evropě, že lokální dozvuky koronaviru lze zvládat bez porušování základ. práv. Převážně bez roušek, bez covid-pasu, s uznáním imunity uzdravených 12 měsíců (Dánsko, Norsko, zatímco Švédsko to ani nepotřebuje - s příznaky doma, bez příznaků normálně žijte, byť opatrněji).

2 1
možnosti
Foto

Ti, co nás předešli jsou stále s námi, neb my jsme jejich pokračováním, tudíž dál žijí. V nás;-)

7 0
možnosti
MP

R^ Tak nějak to psal i Jan Skácel.

0 0
možnosti
MP
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!