Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen snad pan doktore ještě toto. Mýlil jsem se ve Vás. Víte stran těch hoaxů jaksi nechápat z Vaší strany nelze. Zklamal jste mne. Jste nečestný člověk. To je myslím to nejhorší, kam člověk může klesnout.

0 0
možnosti

Lidé volí slušného Jaroslava Baštu.

0 0
možnosti

Dostal jsem se k Vaší rozsáhlé odpovědi jinde. Nemyslím si, že jste nepoctivý nebo cokoli jiného, co kdokoli píše na Vaši adresu. K Vašim několika tvrzením. Slovo idealista u mne není nadávka, myslím tím člověka s nímž souzním jak, by svět měl vypadat. Byl jsem jím také. Lidé holt jsou takoví jací jsou. Proto už jím nejsem. Chcete-li to nazývat nenávistí, to je na Vás. Žádnou k nikomu necítím. S tím lhaním našich politiků Vás a sebe také trápit nebudu. Nevidím v tom smysl. Ani stran ekonomiky Evropy a ČR zvláště. Víte, já se spoléhám na to, co píší originální listy a to ty západní, ať už to je hlásná trouba demokratů nebo republikánů, nejen jich, ale i odborných webů stran plynu, ropy či elektřiny.

Tady je onen odkaz na Panama Papers - https://www.occrp.org/en/the-pandora-papers/pandora-papers-reveal-offshore-holdings-of-ukrainian-president-and-his-inner-circle#.

Budu Vám vděčen, pokud mi na oplátku dáte odkaz na originál tvrzení v ruštině, co podle Vás Putin s Medveděvem tvrdili stran úsilí o velkou Rus sahající od Lisabonu k Vladivostoku. Také ho budu považovat do doby Vašeho doložení za hoax. Snad Vám to přijde férové.

Co se týká cenzury – web Exanpro byl mezi svévolně zlikvidovanými správcem domén. Bez soudního rozhodnutí. Jeho majitel se brání soudní cestou, ostatní si našli jiného správce. Asi jste nezaznamenal, že to bylo se souhlasem vlády, ani Fialova proměnlivá vyjádření k němu. Trápit Vás s nimi nebudu. Stejně tak stran tvrzení generála Pavla ohledně ukradené standarty, myslel jsem, že sledujete pozorně jeho vyjádření. Nebudu Vás trápit ani s jeho odpovědí, že by Okamuru nejmenoval ministrem, protože je bezpečnostním rizikem. A nebudu Vás ani trápit odkazy na listy republikánů či demokratů, jak se v USA uvažuje stran Ukrajiny. Fialova vláda odkryla svou touhu vstupu do války s Ukrajinou na oněch raketách na polském území. Šéf našeho generálního štábu nás připravuje na velikou válku.

0 1
možnosti

Biden to zatrhl. Protože jediné, co je pro něj červenou čarou je vstup USA do války, pokud by hrozila odpověď Putinovy mrtvé ruky. Že jde o proxy válku USA s Ruskem do toho posledního Ukrajince píší všechny listy světa. A stran ekonomiky, snad si ani nepřejte vědět, jak ta funguje a co znamená ona dedolarizace, která začíná spojovat celý svět vyjma oněch cca 40 zemí západu páchajících v Evropě dobrovolně deindustrializaci. Zase citace jednotlivých vlád z tamních listů.

Vít pan doktore, také jsem důchodce a také vyrovnaný – ovšem s tím, jak to na tomto světě opravdu chodí a s tím oč na té Ukrajině skutečně jde. Nemám nejmenší zájem, aby tato vláda s námi učinila totéž, co pan Zelensky s Ukrajinci. Těm jsem ochoten pomáhat, Zelenskému ne. Víte, ona po internetu koluje jedna protiválečná píseň z r. 1986 nově nahraná Němci https://rumble.com/v1v5g7u-ne-sv-syny-vm-nedm.html a ve skvělém překladu česky https://www.youtube.com/watch?v=IHNzncQJjBM.

Proto jsem se Vás ptal, zda chcete za Zelenského a jeho demokracii položit život. Rozšiřte si tu otázku na své syny či vnuky. Moji ani za Zelenského, ani za Fialu, pana generála či paní Nerudovou ani náhodou. Této vládě nevěřím ani slovo. Věříte-li, holt uvidíme, kam to dopracují.

1 1
možnosti
Foto

Jsem rovněž odpůrcem přímé volby prezidenta u nás. Ta má i další nevýhodu, o které se u nás příliš nemluví.

Pokud by v USA zemřel prezident, na jeho mnísto nastupuje automaticky viceprezident, který je volen spolu s ním a který by pak dovládl zbytek volebního období - viz situace po smrti J. F. Kennedyho.

U nás tato situace ošetřena není. Kdyby náš prezident zemřel, musel by se volit nový. A to by v případě přímé volby trvalo aspoň půl roku, kdežto parlament by byl schopen zvolit jej během několika týdnů.

0 0
možnosti

Máte pravdu, ale dle naší Ústavy prezidenta zastupuje předseda senátu, který ho měl také zastoupit v době, kdy byl Zeman v bezvědomí! :-)

0 0
možnosti

P15e11t42r 34N44e36d14v86ě28d

11. 1. 2023 22:05

Tak jo, sedmička to jistí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!