Diskuse

Mee too

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dokud budou na světě zámožní muži, které je možné žalovat a vysoudit od nich nemalé peníze, tak mítůjovek neubyde.

Nebo jste viděli, že by nějaká žena po 20 letech žalovala popeláře?

3 0
možnosti

U Mee Too si ženy mnohdy nárokují i to, co by mít automaticky neměly.

1 0
možnosti

J87a95n 20R37á54ž

16. 2. 2023 18:36

Nechápu, opravdu nechápu, proč se bere vážně žena, která na své svolnosti ke "znásilnění" založila svou kariéru např v Hollywoodu " a po dvaceti a více letech se najednou rozpomněla, že k tomu "znásilnění " ve skutečnosti výslovný, čili slovy vyjádřený souhlas nedala.

PS. Nechci v žádném případě znevažovat ty ženy, které vystupují jako svědci, či poškozené v kauze Feri. To je jiná kategorie.

1 0
možnosti

To má být k Ferimu?

3 0
možnosti

To same jako Feri, je Julian Assange. Byl obvinen dvema Svedkami ze seualniho nasili. Idol levice a levicaku by byl schopen nasili? Nemyslitelne! Tedy pro levicaky.

0 0
možnosti

"že tato slova jsem si zpočátku překládal „Mně také!“ Jen stran angličtiny, překládal jste si to dobře, neb to znamená "Mně také" - se to přihodilo. Jinak stačí jen jedno é, takže me too.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že autora nezajímá, co to znamená, ani jak se to píše.

2 1
možnosti

Napsal jste snůšku nesmyslů.

4 2
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!