Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78a40v78l12a 38K12o13z91á47k15o69v11á 1951980580415

Myslím, že většina rozumných lidí jde vždy nejprve ke klasickému lékaři. Pokud ten mu však nepomůže, nedivím se, že trpící hledá jiné alternativy. Člověk prostě vyzkouší každou možnost, aby se zbavil utrpení.

To, jak tyto alternativní metody pomáhají nebo nepomáhají, bych nechala na každém osobně. Pokud pomůže tam kde běžná medicína selhala, nevidím nic špatného ani nechápu, proč se takovým lidem vysmívat a alternativy znevažovat.

Něco ani naše exaktní medicína změřit nedokáže, třeba intenzitu bolesti. Jedinou léčbou chronické bolesti je trvalé užívání chemických léků. Pokud akupunktura místo toho vyřeší bolesti trvale (zkušenosti jsem popsala níže), je nesmysl přesvědčovat člověka, že ve skutečnosti vlastně žádné bolesti neměl, že je jen hypochondr, jak tady též zaznělo.

Lidé využívající alternativní metody nepovažuji ani za hloupé, prostě pro to mají nějaký důvod. Co třeba takový Steve Jobs?

+2/0
21.6.2017 18:55

B35o53h69u34m86í83r 90Š45i62m70e65k 3221320974754

I exaktní medicína může léčit bez chemie bolesti, ale lidi to většinou odmítají. Zdravotnictví zadarmo prostě nefunguje. Naopak, hypochondr má často kruté bolesti, ale většinou s ním neumíme jednat. K praktickému lékaři chodí až 80% zdravých pacientů. A mnozí žádají jen pilulky, ale rady lékaře je nezajímají.

Měl jsem mladou pacientku, stále nespokojenou. Pak se léčila u léčitele, kterému její manžel postavil barák. Když ho dostavěl, chodila opět ke mně...

Léčitelé by neměli být financováni ze zdravotního pojištění. Dělo se tak, ale už se zatím tak neděje. Jak dlouho?

+1/0
21.6.2017 21:41
Foto

J52a78n 81Š94i79k 1852560708779

Dobré ráno. V televizi byl k čínské medicíně pořad Michaely Jílkové, kde padala naprosto stejná slova od pana Kubka, předsedy lékařské komory. Nejlepší bylo, když naproti stojícímu čínskému lékaři řekl: Vám přece pacienti umírají! Aha. Takže západní medicíně neumírají. Zmínil i něco, co píšete v článku Vy. Dvojnásobné platy. To je to o čem v pořadu mluvil nejvíc. O penĕzích. Místo lékařských argumentů se o nich mluvilo nejvíc. Protože o ty hlavně jde. Jde hlavně o peníze nebo zdraví? Není za vším závist? Našich lékařů si vážím a jdu vždy nejprve k nim. Jsou skvělí diagnostici. Ale léčitele a alternativy mít v další léčbě nic špatného není. Hezký den

+2/−1
21.6.2017 5:37

D39a91n92a 83T13e71n34z41l69e72r 5780352655323

Já toho doktora chápu. Berou jim zdroje, nutí je šetřit, nutí je nepomoci pacientovi tak, jak by to potřeboval - a na druhou stranu cpou zdroje podvodníkům, kteří pracují s tisíc let starou, zaostalou metodou, která se zakládá na naprostém neporozumnění práci lidského organismu.

To samozřejmě doktora, který ví, že by mohl pomoci, kdyby se mu systém nestavěl do cesty, naštve. Jde tu hlavně o peníze - ale ne doktorům. O peníze jde těm příživníkům na lidském neštěstí, šamanům a podobným "alternativám".

+1/0
21.6.2017 10:49

B78o91h56u86m65í75r 40Š47i78m24e16k 3931570274264

Děkuji! Děkuji Vám, že jako jedna z mála chápete situaci, jaká ve skutečnosti je!

0/0
21.6.2017 14:47

P63a61v48l96a 97K55o56z90á97k61o58v97á 1401800610345

To je rozumný argument. Pokud však doktor léčí a léčí a pacientovi ani po letech léčby utrpení nezmírní, nedivím se, že ten se poohlédne po něčem jiném. Ani exaktní medicína není všemocná.

0/0
21.6.2017 19:02

B95o27h23u59m25í86r 39Š68i14m11e98k 3541230684964

Samozřejmě! A nikdy nebude všemocná. Léčitelé taktéž.

0/0
21.6.2017 21:42

B76o75h23u52m19í27r 85Š67i33m32e45k 3641870144264

Byl jsem zván do pořadu Jílkové a odmítnul jsem to. Proč? Nejde o fakta, jde jen a jen o emoce! Říkal jsem to jejímu redaktorovi. Když mne upozorňoval, že jde o jeden z nejsledovanějších pořadů ČT, popřál jsem mu hodně zdaru. Takoví jsou naši občané diváci!

Zdraví pro naše občany převážně nemá žádnou hodnotu, alespoň podle toho, jak se k němu staví. A není divu, když ho mají prakticky zadarmo. A když na třiceti korunách julínkovného občané provedli oranžové tsunami v režii Davida Ratha. A z toho musíme vycházet. Nikoliv z politických iluzí, kterými nás krmí!

Jak se stalo, že peníze dostaly přednost před zdravím občanů? Falešný přístup ke zdravotní péči v podobě sociálního inženýrství, kterému jsme dali přednost před svobodou léčit pacienta podle jeho potřeb, a odmítnutím reálného ohodnocení medicínských studií a práce lékaře. Tím vznikly problematické vztahy mezi pacienty a lékaři, tím vznikla deformace těchto vztahů. A to se bude těžko napravovat! Nejdříve musí pacient přijmout osobní odpovědnost za proplacení zdravotní péče a být ochoten doplatit to, na co VZP nemá peníze. Tím skončí omezování zdravotní péče lékařů a doplácení zdravotní péče lékaři svým pacientům. Dokud budou lékaři ve svém léčebném úsilí od VZP omezováni bez limitace pacientů, potud bude celý náš systém zdravotní péče jen iluzivní jako za komunistů.

"Vám přeci umírají pacienti!" není čestné od Vás, protože nerozlišujete, že pacienti klasické medicíny umírají podle předem vypočtených statistik úspěšnosti léčby, zatímco pacienti čínské medicíny umírají prakticky vždy bez jediné možné onkologické léčby, která v určitém procentu předem vypočítaném přináší vyléčení. Čínská medicína vyléčí rakovinu jen tehdy, pokud ji pacient nemá!

Péči léčitelů Vám neberu. Pokud Vám nevadí, že léčba je v rozporu s naším vědeckým poznáním anatomie, fysiologie, embryologie, neurologie, fysiky a chemie, v duchu jakési neměřitelné energie, je to jen Vaše věc.

0/0
21.6.2017 14:00

D41a16n96a 61T80e97n40z14l66e47r 5740192375933

Podezírám zodpovědné, kteří ten nesmysl s nevzdělanou a zaostalou čínskou medicínou povolili, že jim šlo opravdu o pacienta. O speciální druh pacienta.

Hypochondra totiž nemá cenu léčit skutečnými léky.

0/0
20.6.2017 18:02

B54o56h46u84m91í60r 31Š64i66m18e24k 3781400544364

I kdyby jste měl pravdu, podvádění pacienta považuji vždy za nečestné!

0/0
20.6.2017 22:00

D92a50n74a 79T10e84n66z47l25e16r 5250782445193

Bez podvádění mu ale nepomůžete. V tomto případě podvádění pomáhá a lékař by pacientům pomáhat měl.

Navíc to ušetří peníze náš všech, když se nebudou skutečné zdroje používat na zdravé, co si své nemoci jen rádi namlouvají. Samozřejmě za podmínky, že si ty své čínské zázraky budou platit sami.

0/0
21.6.2017 10:42

B85o71h52u76m39í38r 77Š87i28m13e21k 3641200514404

Nemám důvod se s Vámi spořit! Leč pia fraus nikdy nebyla mým stylem, člověka je to nedůstojné a dobré vztahy lékaře s pacientem to může narušit.

+1/0
21.6.2017 12:29

M52i65l29a98n 58S39t54e33h44l56í92k 7690899973681

Já bych alternativní čínské medicíně nebránil, pokud si v soukromé sféře sama vydobude své místo na slunci a získá klientelu. Rozhodně si ale nemyslím, že by měla být podporována, nebo dokonce dotována státem.

0/0
20.6.2017 16:10

B85o45h51u29m56í32r 52Š36i63m24e96k 3241620564764

Mrzí mne, že jste pro podvádění pacienta!

0/0
20.6.2017 22:01

M87i29l55a95n 84S62t59e59h45l60í55k 7270289423811

V tomto případě jsou ovšem pacienti strůjcem svého štěstí. Pokud čínské medicíně věří a jsou ochotni za ni zaplatit, proč jim v tom bránit ? Vždyť se tak děje už hodně dlouho v případě doplňků stravy, za které jsou lidé také ochotni vyhodit spoustu peněz a efekt je přitom velmi malý, nebo žádný. A leckdy je doporučují (nebo dokonce i předepisují) praktičtí lékaři.

0/0
21.6.2017 8:48

B45o18h97u29m43í35r 29Š68i32m82e30k 3231920454434

Považuji to za hnusné, dělat z pacientů hlupáky. Homeopatika jsi nikdy nepředepsal, ani podvodné doplňky stravy! Je to nedůstojné lékaře!

0/0
21.6.2017 12:32

J70i86ř79í 15F49i43š12e83r 1323852911836

Váš postoj je vaše právo a nikdo vám ho nebere. Nechte ale na lidech (na každém jednom člověku), ať si rozhodnou sami, jak se chtějí léčit. Jen tak dáte možnost nějakému širšímu vývoji poznatků v této oblasti, ne jen jednomu úzkému směru vymezenému současným vědeckým poznáním. Sám několikrát zmiňujete, že je omezující opírat se jen o materialismus 19. století.

+1/0
21.6.2017 14:53

B95o75h35u17m31í41r 61Š15i63m36e42k 3621980864724

Samozřejmě, že musím nechat na pacientech, jak se chtějí léčit.

Ale je mi jich líto, pokud místo účinných léků s určitým efektem pojídají dobře reklamované preparáty, které jim zaručeně přinesou smrt. Mohu je na to upozornit, ale polykat léky za ně nemohu.

Samozřejmě, že je částečně vinna i legislativa, jestliže neúčinné preparáty je ze zákona propagovat možné a účinné léky propagovat je zákonem zakázané!

A balamucením pacientů žádné širší poznatky nezískám.

Opírat se o hrubý materialismus devatenáctého století může být omezující, ale vymýšlení neexistující, neprokazatelné energie je také krok zpátky, jestliže máme dostatečná vysvětlení přirozenou cestou!

+1/0
21.6.2017 16:52

D11a41n45a 66T10e26n23z86l57e54r 5120392675633

Prosím vás, říkejte to. Říkejte to pořád dokola, protože když budete mlčet, dáte prostor jen protistraně - a lidé, kteří jsou na vážkách, budou slyšet jen jejich hlas. Je naprosto nutné tyhle věci uvádět na pravou míru. R^

0/0
22.6.2017 7:22

B26o59h12u43m75í48r 86Š54i87m84e23k 3121790334164

Dano, už se to konečně dostává i do ČT.

0/0
22.6.2017 13:22

B59o46h51u49m55í38r 81Š90i49m35e83k 3781610474584

To jsem nikdy neudělal! Pro mne je důvěra pacienta lékaři posvátná!

0/0
8.7.2017 10:59

M76a39r31i47o 10V20á82p60e65n21í34k 4240868574809

Nechci polemizovat, co se týká čínské medicíny. Ale chci zmínit jeden náhled na problematiku. Existuje exaktní věda, systematická, přesná. Na druhé straně existuje život, který není vědou chápán a poznán a nemůže jí být spoután. Věda a metodičnost v prostředí neživém je zcela úspěšná. Na rozhraní přírody živé a neživé už však nastává problém. A zde se střetává pohled, který říká, že člověk musí být léčen "zcela vědecky a nikdy jinak" a pak pohled, který říká, je zde něco mimo vědu, s čím je nutno počítat a minimálně to respektovat.

Chci říci jen jednu věc. Lékaři, kteří redukují pacienty na předměty svého vyhraněně vědeckého pohledu, jsou podle mého názoru ti méně kvalitní.

+3/0
20.6.2017 14:10

B85o24h43u62m51í93r 65Š87i27m18e86k 3761210934504

Nemám nejmenší důvod vám brát váš pohled. Souhlasím, že medicína je příliš fixována v materialismu devatenáctého století. Ale neoddiskutovatelné je, že školní medicína má statisticky zpracované jednotlivé metody léčby a vyhodnocenu percentuální úspěšnost jednotlivých postupů, zatímco léčitelský přístup toto exaktní zpracování nezná. Proč asi?

+2/−1
20.6.2017 14:48

R64a17d92e49k 36W45o72l58o85s16z49c63z90u83k 4449148660144

Pane Šimek, poskytnu vám několik indicií, proč taková statistika neexistuje. Kdokoli dnes poskytuje zdravotní péči (tedy třeba i jen diagnostiku) mimo schválená léčebná zařízení či bez lékařské kvalifikace, jedná protizákonně a může být kdykoli právně postižen. Představitelé mainstremové medicíny uznají pouze studii či výzkum, který vznikl pod jejich kontrolou. Současně ale lékaři, který by se alternativní medicínou zabýval hrozí vyloučení z lékařské komory (a tím pádem zákaz provozovat lékařskou praxi) - o tom svědčí i opakované pokusy ČLK vyloučit ze svých řad lékaře na základě toho, že používají homeopatii. Je to taková česká Hlava XXII, mainstrem vyžaduje důkazy, které bez jeho spolupráce není možné získat - současně odmítá spolupráci, protože neexistují "důkazy". Přitom závěry WHO i praxe v západních zemích ukazují, že spolupráce alopatické a "alternativní" medicíny je nejen možná, ale i přínosná. Samozřejmě, že čeký přístup je i v rozporu s úmluvou o biomedicíně, kterou náš stát přijal. I u nás existují lékaři a léčitelé, kteří vzájemně spolupracují, ale musí to dělat tajně, stejně jako za komunistů...

+3/0
20.6.2017 16:15

B90o53h96u64m28í83r 17Š82i73m43e29k 3901320154484

Ano, klasickou, exaktní medicínu smíte provozovat jen za složitých a stále se měnících zákonem stanovených podmínek. Léčitelství je zajímavý byznys bez regulace státu. Uvažoval jsem provozovat medicínu jako sousedskou výpomoc, jak to bylo za komunistů. Jenže lidi hledají léčení zadarmo více než aby hledali kvalitu. A tak nemohu investovat do svých sousedů jen planou investici. A tak si mohu pak jen vychutnávat svého důchodu, pracovat na své zahradě a ve svém lese.

Společnost o moji kvalitní práci nemá zájem. A tak se cítím jako za komunistů, když mne nechtěli dopřát studia. A tak píši. Ostatně to jsem dělal v rámci možností i za komunistů. Také jsem uvažoval pracovat jako léčitel s přepychem medicínského vzdělání. Jenže se mi příčí vodit lidi za nos. Znám meze školní medicíny. Je nutné pracovat více s interpersonálními vztahy (Jan Hnízdil), ale i s intrapersonálními vztahy, se kterými pracovat mnoho neumíme, i když jsou často klíčem k mnoha našim nemocem. Ale léčitelství je jen prázdné pozlátko.

Neznám nikoho z kolegů, kdo by měl problémy, pokud se věnoval alternativní medicíně při klasické medicíně. Ani ohledně akupunktury, ani ohledně homeopatie. Klub skeptiků Sisyfos nemá takovou sílu. Naopak! I u nás je tato spolupráce běžná. A není tajná! Mně jen vadí to, že tyto alternativní metody jsou v rozporu s naším současným vědeckým poznáním, nejsou exaktní a staví jen na empyrii. Nemyslím si, že by absence vědeckých prací alternativních metod tkvěla v jejich vnějším omezování, ale spíše jde o neschopnost dodržet exaktní kriteria.

0/0
20.6.2017 17:04

B70o69h69u17m92í18r 54Š49i51m83e76k 3451530114954

Bohužel jsem se právě dověděl od Milana Kubka, že i Senát pohrdnul kvalitní, exaktní medicínou a podlehnul medicínskému byznysu.

:-)

0/−2
20.6.2017 12:55

J43i73ř82í 20F17i12š96e66r 1513732641286

Pane Šimku, 20 let jsem měl problém (atopický ekzém) s kterým mi žádný z doktorů nepomohl. Pak jsem na doporučení zkusil léčbu z, pro vás, jiného světa (kombinace znalostí z akupunktury a homeopatie) a už 7 let jsem v pořádku.

V mém okolí nejsem jediný, kdo zažil takovýto "zázrak".

To že je to, jak píšete, v rozporu s exaktní vědou pro mě znamená jen jediné, že toho má věda ještě hodně k objevování a zkoumání.

Možná byste místo odmítavého postoje mohl sám začít bádat a hledat důvody, proč to funguje.

+3/0
20.6.2017 12:21

B62o97h24u66m24í26r 57Š52i22m73e43k 3591200824984

Ano, člověk je zvláštní tajemné stvoření, kterému stejně málo rozumíme jako Bohu. Možná proto, že se stále opíráme o materialismus devatenáctého století. A zrovna atopický ekzém je to tajemné onemocnění, které nás zatím stále ještě zaskakuje. Asi nedoceňujeme naši psychiku v jeho léčbě. Podobně také nedoceňujeme psychiku v léčbě rakoviny. Ano, to je hudba budoucnosti.

0/0
20.6.2017 12:37

J56i23ř43í 17F70i38š71e46r 1853272491946

Ale můj ekzém ve skutečnosti nebylo žádné tajemné onemocnění. Měl jasnou příčinu, akorát se nikdo nezatěžoval ji 20 let hledat a možná že je pro současné možnosti vědecké medicíny nedohledatelná. Byly to tři druhy virů, které jsem měl v organismu a které se ve stresových situacích aktivovaly (pamatuji si že dva z nich byly spalničky a příušnice, třetí si už nepamatuji). Takže když mi lékař pomocí těch šarlatánských metod a šarlatánských přístrojů zjistitl tuto příčinu, tak pak mému tělu homeopatiky pomohl se této příčiny zbavit. A ekzém zmizel a už se neobjevil. Také mi jako vedlejší efekt zmizela ukrutná bolest páteře, taky jsem tam měl nějaký zánět.

Myslím, že by se klasická medicína mohla v lecčems z té alternativní přiučit, ale bohužel z principu nesmí. Takže to pak musí lékaři provozovat jakoby neoficiálně.

+3/0
20.6.2017 12:46

B41o68h72u12m64í28r 52Š35i86m52e69k 3191300364534

Crede et salus tua est!

Nesmí se přiučit? Kam na ty pověry chodíte?!?

0/−1
20.6.2017 15:09

J53i30ř98í 49F59i96š29e97r 1203382401576

No já vycházím z toho, že pro klasickou medicínu je ta alternativní tak trochu zapovězeným světem. Ale stejně jako klasická medicína je hodně široký pojem, tak i ta alternativní je velmi rozsáhlá oblast se spoustou odborníků i šarlatánů, takže to asi nebude tak striktní jak jsem to formuloval.

0/0
20.6.2017 16:19

B57o34h36u76m80í95r 76Š62i20m53e11k 3401930904404

Pro klasickou medicínu není ta alternativní zapovězeným světem. Je jen člověka nedůstojná, pokud stojí na falešných, vědě odporujících argumentech!

0/0
21.6.2017 14:50

J72i69ř69í 73F97i49š11e28r 1923642281106

A víra v Boha je také člověka nedůstojná? Nevím totiž o tom, že by jeho existence byla vědecky dokázána.

Důstojnost člověka a snaha o poznání spolu přece nesouvisí. A poznání je často o tom, že překračujete hranice doposud poznaného, občas musíte zbořit zažité představy, udělat revoluci. A řada poznatků alternativní medicíny ještě čeká na svou revoluci.

A poněvadž nejsme vševědoucí, tak lze s klidem tvrdit, že toho mnoho o světě kolem nás ještě nevíme a možná je vše jinak než si myslíme.

0/0
21.6.2017 15:03

B44o44h49u74m91í35r 87Š94i77m62e25k 3911380334594

Ano, pane Fišere, víra v Boha, jak si ho mnohý z nás představuje, může být člověka nedůstojná. Boha nemůžeme prokázat fysickými a jinými exaktními přístupy. Samozřejmě. Exaktní materialistická věda samozřejmě nemá nic společného s Boží entitou. Exaktní přírodní věda se s exaktní teologií zatím rozhodně nepronikají.

Ale exaktní medicína je léčení podle exaktních celosvětových medicínských poznání. Účinnost tohoto léčení je exaktně spočítána a neúčinnost nám klade další otázky k zodpovězení. Alternativní přístupy jedou jen podle empyrie, která bývá v rozporu s vědeckým poznáním.

A víra v Boha, hledání porozumění věcem duchovním, kladení otázek po Božím tajemství, umožňuje člověku vnímat falešná vnímání tajemných energií. Zvláště když zachytíte výsměch přednášejícího k posluchačům.

Tím samozřejmě nehodlám bránit alternativcům v jejich hledání, ale nesmí mne podvádět! Důstojnost člověka s vědeckým poznáním hluboce souvisí! Každý podvod v této oblasti je normálního člověka nedůstojný. A je naprosto absurdní spoléhat na to, že ten můj podvod nikdo neprokáže.

Svět kolem nás je stejné tajemství jako Bůh, jako člověk, ale na hledání pravdy nesmíme resignovat. A exaktní vědecké poznání postupuje tak, že platí přijaté poznatky do té doby, než je experimentálně prokázána nová rozporná teorie.

"Všechno je jinak" může být náš přístup, ale největší hřích je u něho pasivně zůstat.

0/0
21.6.2017 17:23

D89a42n75a 96T18e64n15z87l34e49r 5680662585173

Chápu to správně, že vám homeopat namluvil, že máte v těle vypuklé spalničky a neštovice, dal vám na to cukr a ono se to zázračně vyléčilo včetně ekzému?

+1/0
20.6.2017 15:35

D32a18n83a 25P77o76l28a75n14e36c47k68á 3126445947175

No každopádně mu to vyléčilo úplně všecko, ať to bylo, co bylo...

0/0
20.6.2017 15:37

D53a80n69a 25T51e37n60z88l30e90r 5780382605493

Takže univerzální lék je vlastně cukr. :-) Funguje vždy a na všechno.

0/0
20.6.2017 16:08

J52i66ř31í 45F69i39š17e18r 1223552811716

O jakém cukru to pořád mluvíte? Já jsem žádný cukr nedostal.

0/0
20.6.2017 16:09

D65a71n69a 69T95e13n53z39l42e24r 5840882905803

Citát: "Tak pak mému tělu pomohl homeopatiky." Tak buď vám dal vodu, nebo cukr nebo čistý alkohol. Většinou jsou ty jejich globuli z cukru, protože se z vody dělají špatně.

Moje kamarádka s hodně vymytým mozkem si v těhotenství také dávala takový zázračný lék bez vedlejších účinků, co jí dělal globálně dobře. Byl to téměř čistý alkohol. Narodilo se jí děcko se SIDS syndromem. Ať žije homeopatie. :-/

0/0
20.6.2017 17:57

J79i32ř36í 56F85i48š47e52r 1863942121806

Bylo to v kapalném stavu. Cukrové kuličky se užívají u pár základních homeopatik vyráběných průmyslově, které seženete volně v každé lékárně.

A co to znamená, že se jí narodilo děcko se SIDS syndromem? To zní hodně vědecky, řekl bych typicky lékařsky zašifrovaná informace, která se dá jednoduše přeložit takto: narodilo se jí dítě a pak zemřelo a lékaři neví proč.

Je to smutné, ale co to má společného s homeopatiky?

A víte kolik desítek tisíc lidí umírá z důvodu užívání špatných léků či jejich nevhodných kombinací doporučovaných lékaři? Co to má společného s homeopatiky.

0/0
20.6.2017 18:15

D98a34n76a 46T72e56n69z69l65e93r 5260602315813

To se tak prostě jmenuje, není na tom nic vědeckého. Dítě jí neumřelo, ale několikrát byli v nemocnici a několikrát ho po nocích sama oživovala. Rok a půl lepila na dítě elektrody a sledovala, jestli zrovna neumírá.

Takže... ono to s těmi vedlejšími účinky homeopatik není tak žhavé. Eventuálně se vám může stát, že ta tekutina, co vám dělá tak strašně dobře, vám vůbec dobře nedělá. Příčiny SIDS nejsou vybádané do detailu, nejspíš se na nich podílí víc faktorů, ale pití koncentrovaného alkoholu v těhotenství k tomu rozhodně patřit bude.

Váš zázrak byl v tekutém stavu. Předpokládám, že poznáte alkohol od vody? Takže voda nebo špiritus? Co vám vyléčilo smyšlenou infekci dětskými nemocemi plus ekzém?

+1/−1
20.6.2017 18:37

J34i17ř20í 19F51i46š55e78r 1583362841846

No já to vím, ale zkuste mi to vysvětlit vy, co to byl za zázrak.

0/0
20.6.2017 18:41

D97a95n32a 28T28e82n74z93l32e53r 5140642765213

Takže žádná odpověď... rozumím. :-):-)

0/−1
20.6.2017 21:16

J42i31ř20í 24F38i20š95e63r 1653222451756

Nerozumíte, a proto kladete nesmyslné otázky. Nevím sice k čemu to potřebujete vědět, ale čistá voda to není, nějaká kapka alkoholu tam byla.

+1/0
20.6.2017 21:29

D84a59n43a 52T55e27n20z87l70e70r 5720422745963

Nejde mi o to, co přesně vám dali, je jasné, že to byla jedna z těchto tří věcí - voda, cukr, alkohol. Otázka je, jestli se jim skutečně povedlo vám namluvit, že máte v těle kombinovanou aktivní infekci dvou nebo tří dětských onemocnění. :-) A že vám tato infekce způsobila ekzém a že se tento ekzém plus ty dětské nemoci vyléčí něčím, co konzumujete dnes a denně - jen podané v nějaké speciální lahvičce.

Už to chápete? ;-)

0/0
21.6.2017 10:52

J76i56ř87í 12F62i16š53e74r 1343232571476

Ale já ty vaše navádějící otázky chápu od začátku tohoto podivného rozhovoru ;-), takže mi připadá zbytečné na ně odpovídat.

0/0
21.6.2017 11:12

B21o55h74u12m41í65r 15Š82i17m88e44k 3871110574474

Dana se Vám to snaží vysvětlit celkem polopatě.

A já přidám: Podle homeopatických teorií musí být nejlepším lékem pít vodu z Vltavy pod vyústěním kanalizačních splašek Botiče. V tom jsou všechny možné i nemožné jedy a infekce. Ale pozor: Před konzumací musíte provést alespoň čtrnáct centesimálních Hahnemannových ředění, po kterých již v odebraném roztoku podle Avogadrova čísla nezůstává ani jediná molekula původní tekutiny. Přesto homeopaté používají třicetinásobné centesimální Hahnemannovo ředění! Účinnost preparátů svádějí na "otisk molekuly", protože původní nosná molekula v roztoku již dávno není! Za svoje homeopatické vzdělání jsem kolegovi Rýcovi kdysi zaplatil asi pět tisíc korun. Proto vím, o čem mluvím.

Pane Fišere, doporučuji věřit jen věcem průkazným.

0/0
21.6.2017 17:41

J65i33ř70í 59F46i81š62e22r 1283172771206

Asi se bude muset snažit více, zatím nic nevysvětlila, jen opakovaně položila otázku, zda to chápe správně a já odpověděl že ne.

A podle vašeho výkladu homeopatie je evidentně i vám zbytečné cokoliv vysvětlovat. Já mám své důkazy o tom, že to má své měřitelné efekty a svůj výklad jak to funguje a své důkazy že to funguje a zapadá mi to přesně do mého vidění světa.

Takže si klidně pijte vodu z Vltavy, já zůstanu u homeopatik (až je zase budu potřebovat) a klidně si spílejte na ty alternativce, kteří jdou jen po penězích, já za ty své jsem dostal přesně to, co jsem potřeboval, na rozdíl od peněz, které jsem vrazil do klasické medicíny a dostal jsem prd.

0/0
21.6.2017 17:49

B82o69h41u83m19í39r 97Š79i98m41e95k 3671410754694

Já jsem do vzdělání homeopatického investoval po Listopadu 5000,-Kč. To bylo víc jak měsíční plat lékaře! Proto vím, o čem mluvím!

0/0
21.6.2017 18:48

J24i69ř66í 52F24i60š57e16r 1183102511966

Si to představte. Hodiny do mě hučel a já už to nemohl poslouchat, tak jsem se raději zázračně vyléčil.;-D

0/0
20.6.2017 16:08





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.