Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Konečně jsem vás pochopil.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zeman slouží pouze občanům. Jako každý politik,

1 3
možnosti
AN

Kdyby nic, tak část mých vnoučat chodí do Kelnerovy školy. Takže zprostředkovaně slouží i panu Tonikovi. :-) Ale jinak je mi to úplně fuk.

1 2
možnosti
MS

Především ovšem slouží sám sobě a teprve až potom těm, o kterých píšete.

1 0
možnosti
SN

:-)........Pane doktore! Tak jste si při svém vzdělání až neuvěřitelně a hrubě kopl do našeho presidenta, což nesvědčí o Vaší mírumilovné povaze. Víte, komu slouží? Nám......a výborně ! Vy byste si tam zřejmě přál otáčející se vrtuli, stahovače králíků, pro dokonalost používající brýle s okenními skly a nutnou nápovědou při předvolební diskusi od paní Witovské, Drahoše?

Děkuji nechci. Ale postaral se. Na důchod je v "pojistce demokracie" .....senátu řádně zabezpečen! !!!!!!

1 7
možnosti
Foto

;-Dtoč se a vrč, můj kolovrátku

7 0
možnosti
AM

Všem antizemanovským demokratům- tak se tady zase pořádně vykvičte. Aspoň Zeman, když na Babiše nemáte už v rukách nic, a ANO 33 % a TOP se Stanem 4 %.

1 7
možnosti
MS

Zatím tady kvičíte jenom vy.:-P

8 2
možnosti
Foto

... jo, jo - za vším hledej prachy, a u Emana taky vlastní ego ;-D Ono je v podstatě jedno, komu at už vědomě či nevědomě slouží, to podstatné na tom je, že bezesporu neslouží, jak sám tvrdil, oněm spodním 10 milionům, ale jen a jen těm, co mu pomohli vrátit se do politiky, pomstít se těm co ho "zradili" a vyfutrovat si tak právě to svoje pošramocené ego. Ostatně jsem přesvědčen, že "pražská kavárna" je vlastně jen taky takovou formou pomsty - a to všem intelektuálům, kteří ho nikdy nepřijali mezi sebe, a to nejspíš jen proto, že je to hlupák a buran a ani fotografická paměť na tom nic nemění.;-)R^R^

8 1
možnosti
Foto

Nejlépe slouží ten, kdo neví, že slouží.

7 0
možnosti
MB

Jsem dlouhodobě přesvědčen, že Miloš Zeman slouží pouze svému Egu. To by ještě nebylo tak nejhorší, pokud by se čím více nerozplétaly jeho kapitálovo - finanční vazby. Nemyslím si, že se obohacuje, nicméně k čemu je to platné? To dělá jeho bližní parta. Pan Zeman pro mne je člověk, který kráčí po hraně Vlastizrady a Hospodářské kriminality. Na to, že Občan Prezidenta nepotřebuje a ten je navíc bez podstatných pravomocí = Toho Miloš již vyvedl docela dost ! Pořád melu - Na Hrad komisi - BIS + NKÚ + Cyrila Höschla.... :-)

11 1
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!