Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nelze ale popřít, že jde o vítěze voleb, kteří od toho odvozují a mohou odvozovat svou moc. Fakt mi ale není jasné, co se takl strašného stane, bude-li zde instalován prezidentský systém jako ve Francii, nebo v USA. když současně bude Senát změněn na druhou komoru krajů a politické strany na volební strany, u nichž se bude možné registrovat.

Takže z mého pohledu věci se vyvíjejí docela dobře. A jen tak dál a houšť a větší kapky.

2 6
možnosti

Aha! Ale račte si uvědomit, že doba, kdy prezidentem a předsedou jediné správné partaje byla jedna osoba, již dávno pominula!

Proč ne prezidentský systém? Protože Česku svědčí parlamentní systém a jsme na něj zvyklí.Nač vymýšlet zbytečnosti? Nač dávat do rukou jedné nezodpovědné osoby absolutní moc?!? :-)

5 1
možnosti
Foto

Zápas o naši svobodu a demokracii teprve začíná! V Listopadu šlo jen o iluzi předání moci do rukou disidentů.

Zdroj: https://bohumirsimek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=721635 ̈ ̈

Je mně Vás pane doktore poněkud líto. Vaše ,,prozření"po třiceti letech je poněkud pozdní. A navíc ex post i ke všem(!) změnám v celém světě. O jisté fabulaci z Vaší strany, vč. snahy personifikovat pro Vás jasné viníky ani nemluvě.Ovšem nejen Vy sklízíte to, čemu jste asi až bezvýhradně věřil. Heslům a prázdným frázím o ,,velkých cosi",o pravdě a lásce, to vše ,,završené ,,tlustou čárou za minulostí.", obratně zabalené do sametu:-/

A na závěr ještě ,,maličkost". Již dávno skončil svět v podobě bipolární. A za tu dobu se již nejen narodila, ale i dospěla další generace. A nejen u nás, ale ani nejen v Evropě. Svět se již dávno změnil. Celý! I díky pokroku, ale i jeho ,,dani". Je již dávno omotán matrixem na matricích sítí sítí. A mnozí si to pletou s realitou.:-/

5 3
možnosti

O mnoho starší nebudete než já a tak byste mi mohl rozumět, pokud byste chtěl. Ale nechcete. Chováte se jako mnohem starší než já. Nevadí. Pokusím se o odpověď.

U mne se žádné prozření po třiceti letech nekoná! Z mé strany vnímám svět realisticky, jaký je, a růžové nebo rudé brýle přenechávám jiným. Viníky nehledám. Ty začali lovit komunisti!

Hříšníci jsou. Byli, jsou a budou! Hloupé je, když jsou nevědomí a lpí na svojí svatosti. Pán Bůh je odmění.

Ano, pravda a úcta k druhému člověku jsou nezbytností, pokud chceme dále úspěšně existovat. Jestli Vám pravda ani láska nevoní, Vaše věc, já tak starý nejsem. Tlustou čáru dělal Václav Klaus, zhasnout a kořistit. To jsem nikdy neuznával. Ale stalo se.

Ano, bipolární svět se proměnil v multipolární. A někteří z nás se v něm chtějí chovat jako sólokapr. Nesmysl! To platí nejen pro komunisty, okamurovce, ale i pro odeesáky, machovce a jim podobné!

Ano, pokrok je všeobecný. A je nefér, když si ho jakákoliv strana přivlastňuje!

Posledním Vašim větám nerozumím. Asi o nich diskutovat nechcete, když je neuvádíte srozumitelně, že?

:-)

4 1
možnosti
JH

J12a75n 13H88u73l45i92k

20. 7. 2019 22:20

Pane Šimek, napsal jste to na jedničku, hlavně co se týče toho ,,znárodnění," obou Klausů a samozřejmě presidenta, nového českého krále hořkých makovic.Nebojte Babiš presidentem nebude, ani nebude české varianty ,,Buschovců" kteří ale nebyli k zahození.To Vám garantuji! Jinak bych se za Vaším článkem asi ,,upalečkoval"R^R^R^R^ ale myslím že pět stačí. Zdraví Hulík, jen tak dál !!

3 3
možnosti

Dík! Můj úkol je provokovat k myšlení. Sdělování pravdy nechávám jiným. Bohužel zde je mezi námi příliš mnoho lhářů, kteří pravdou pohrdají. :-)

1 0
možnosti
VV

Tomu neverim.

Ta totalni moc je nekde jinde. Milous Zeman neni nicim jinym nez ruskym Guebernatorem.

Sveho casu se tomu take rikalo zastupujicim risskym protektorem.

5 4
možnosti
PK

Zeman není můj šálek kávy, ale ... i když dnes politik může řídit vše, stejně jako před r.89 - tak na místě Šmerdy bych tedy na kulturu nešel. Není to asi tak tragické jako s tou starostkou Vizovic, ale ... A nějakého nového "tatíčka" o kterém nejen Vy sníte, také nevidím ...

4 1
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!