Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Šimku, jak já sám sebe, tak i ostatní známí i neznámí lidé s nimž se potkám, mě považují oprávněně za slušného člověka, neb všechny pozdravím, vyjádřím soucit, či podporu a vůbec dodržuji všechna zásadní pravidla etikety.

Nicméně i já, slušný člověk, jako prakticky všichni které znám, zapomínám. Například co jsem měl koupit, co jsem komu slíbil, ale hlavně brýle. Ty sice používám jenom na čtení, či pokud posílení zraku vyžaduje jakási jemnější práce a podobně. Ale většinou v tu chvíli nevím kam, a kde jsem je odložil. A přiznám, že v těch chvílích, kdy jsem naštěstí většinou sám, a v takových chvílích jde ta slušnost, která je mi jinak vlastní, trochu stranou a používám spíše slovníku prostého lidu.

A věřte, že v těch chvílích jsou mi nějaká výročí, kdesi tam, na což bych jako slušný člověk neměl ani pomyslet. A tak se nedivím a cítím pochopení pro všechny, nejen slušné lidi, že prostě zapomínají, neboť je to prostě lidské.

2 12
možnosti
Foto

I42v92a17n 54M74a86r74e87k

21. 8. 2019 14:57

Naprostý souhlas p.Karle. Též jsem už jako plnoletý prožil r 1968, a leccos jsem v té době i zažil (píší o tom jinde), ale ne nadarmo se říká, že čas hojí vše.

Ale dávat do roviny tehdejší dobu s tou co se děje nyní? No nevím, to "malování bubáků na stěnu" se mi trochu příčí. A když už, tak ten "hybrid" hrozí ze zcela jiné strany. ;-(

1 12
možnosti
Foto

Tak to mě hlava nebere, jak může pamětník zapomenout, snad jen ignorant

15 1
možnosti
Foto

Spíš by někteří rádi, aby se zapomnělo. Tak mlží... :-/

11 1
možnosti

Asi jste mlád a brýle na čtení patrně ještě nepoužíváte, neboť jinak byste věděl do jak stresující situace se v takovém případě člověk může dostat.

Patrně budete géniem, jakého jsem dosud snad v živote nepotkal, pokud nikdy nic nezapomenete.

0 6
možnosti
Foto

Jsem ročník 1947, pane

2 2
možnosti

Pokud bych nosil klobouk, tak bych smekl před Vámi, i Vaší pamětí.

Z drobné fotografie to není příliš patrné, ale nenosíte brýle stabilně? Pak by to mnohé vysvětlovalo, neboť v tom případě člověk brýle nasadí ráno a sundá večer a během dne je neodloží a tak nemá možnost dostat se do tak prekérní a stresové situace jakou jsem popsal ve svém příspěvku a která zapříčiní, že zapomene i na mnohé důležitější věci, než je nějaké v dávné v minulosti proběhlé události a jejich výročí.

2 4
možnosti

Naprosto hloupá asociace. Jedna věc je zapomenout brýle, a druhá, nepamatovat si významné události.:-/

7 0
možnosti

Reagoval jsem jen na určitým způsobem obecně nevhodně uvedený, nebo příliš stručný titulek.

0 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS