Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Simku, stale stejne tema. Koalice nikdy nepracovala a take nebude pracovat. Ukazkou jsou systemi ve statech, ktere maji stejnou organizaci.

Jsem PLNE za vedeni jedne strany pro cely cas mandatu. Jen MUSIME utvorit sinou kontrolu cinnosti teto jednotky a to primo v organizaci statu. Je to mozne. Jen chtit.

0 0
možnosti

Je to dobře? To je holt demokracie, máme svobodné volby a lidi nějak volili. Pokud Babiš nebude úspěšný, tak v příštích volbách prohraje a bude vládnout zase někdo jiný, tak to prostě chodí ;-) Nebo Vy jste snad proti demokracii ?

2 2
možnosti
Foto

Jan Zábrana ve svých pamětech píše, že "demokracie potřebuje lidi vyspělé" - jeho reakce na volby v r. 46. A o těch současných by asi napsal totéž.

3 0
možnosti

Recept na nápravu bych měl. Zakázat volby.

0 1
možnosti
Foto

R91o51m67a43n 70K52o47z41e11l

13. 11. 2019 19:32

Už se o to někdo pokouší, zrušit přímou volbu prezidenta, když lidí nevolí, jak chceme.

0 1
možnosti
Foto

Je nutno se smířit s demokracii, lide rozhodli a puč se neujal

1 4
možnosti

Konec pohádky, máme kapitalismus a tam vládnou jiné vztahy a podnikatel prostě není hodný dědeček. Poznal jsem to v Evropě i v Americe a tam ještě poněkud drsněji. jsem i se svým pejsanem ten nejštastnější pár pod sluncem a i když dnes prší vystartujeme a zaneseme koníkům jejich svačinu poškádlíme balon a doma se pžežerem a dopijem Svatomartinské. Tak možná vlastně , že by ta pohádka pro nás neskončila?:-):-):-)

2 1
možnosti

Stádo vůdce potřebuje.

2 2
možnosti

jj. ted bude tím vůdcem stáda pan minář.

3 3
možnosti

D33a69v50i79d 14H10o31r92á63k

12. 11. 2019 23:28

Tento týden budu slavit narozeniny, a pamatuji jak po svých devátých jsem cinkal aktivně klíčky.

Tehdy nebyly ještě moje, měl jsem je vypůjčené od rodičů a z dětské naivity se mi to tehdy móóóc líbilo, ale časem jsem pochopil že takhle dětsky naivní podobně jako já byly tehdy davy mnohem starších, ... a někteří v chudáci v tom zůstali dodneška.

4 5
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!