Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je mi líto pana Cilicha. S čím on teď bude bojovat.? Ta evoluce je fakt potvora. Tipnul bych, že začne natruc nosit roušku i doma.

0 1
možnosti

R^ Tak. Ale pro ty vyděšené to stejně není nic platné.

4 0
možnosti

Napsal jste to velmi rozumně, pane doktore. Jen se obávám, že existuje významná skupina těch, kteří se rozmrzajících permafrostů děsí už teď. Ti na normální život dávno rezignovali. Pro ně je podstatné jedině jejich holé přežití, pro něž jsou ochotni obětovat cokoli. Ti jsou dosud stále schopni návrat k normálnímu životu výrazně komplikovat i ostatním.

5 0
možnosti

Hlavně, že my se nestrašíme, a že máme radost ze života! :-)

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane doktore, přesně takové články a shrnutí by mělo zveřejňovat Ministerstvo zdravotnictví. Děkuji, že děláte práci za ně....:-)R^

5 0
možnosti

Mám to jednodušší. Mohu stavět na empyrii, na osobní zkušenosti. Válek musí stavět na statistice a důkazech. Ale stejně si Fiala s Válkem vedou lépe než Babiš, který místo na odborných podkladech rozhodoval podle laické PR agentury! :-)

0 0
možnosti

P17e37t48r 71L58o12r61e90n78c

21. 1. 2022 22:04

Stručně shrnuto.R^

4 0
možnosti

Diky, rozumne vysvetleno, ze to snad i ti s devitiletkou pochopi.

5 0
možnosti

Když to pochopil i Vláda s pěti obecnými, tak bezpochyby.

1 0
možnosti

Když na jaře 2020 Prymula tvrdil, že to bude trvat dva roky, všichni ho měli za blázna. A ono to bude ještě více. Doufejme, že jen o málo ......

4 0
možnosti

Mně spíše vadilo, že to odhaduje jen na dva roky. To je téměř jistě na trvalo! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!