Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestli vy nejste třikrát očkovaný a pak po Covidu. Máme jednu takovou spolupracovnici a ta lítá po onkologiích.....

0 0
možnosti

Zajímavé, myslíte si, že se z čitatelů najde někdo, koho napadne, že podle nadpisu nemusí jít přednostně o politiku?

Přiznávám, mě napadla politika jako první a teprve po přečtení mi došlo, jak moc jsem zabředl do stereotypu myšlení. Překvapilo mě to a trochu vyděsilo, tyhle podvědomé stereotypy totiž zásadně překážejí racionálnímu uvažování, kritickému myšlení a hledání pravdy. Nemůžete najít pravdu, když už na začátku vyřadíte několik také možných variant.

Takže vám přeji, ať se statečně poperete se svými zdravotními problémy, naší republice přeji, aby už konečně převzala otěže nová generace, která ukončí rozpaky v orientaci pohrobků komunismu, kteří jsou také často v zajetí podobného stereotypu myšlení i když se hlásí k pravici nebo levici, a proto musí být odejiti.

Celkově vám tedy musím poděkovat. Děkuji.;-)

0 0
možnosti

Děkuji za slušnou diskusi.

Moje zdravotní problémy si už odnesu do hrobu! :-)

Pane Kurčero, jste velmi opatrný, a proto Vás musím poprosit o vysvětlení.

Myslím si, jak přináším inovativní myšlení ohledně kontinuity s komunistickou érou v proměně komunistických oligarchů na polistopadové, překabátěné oligarchy, kteří tu vše řídí spolu s členy Prognostického ústavu, a že bez uvědomění si tohoto postupu proměny komunistické moci v postkomunistickou nelze dnešní dobu pochopit, ale zdá se, že Vám se jeví moje myšlení jako postkomunisticky stereotypní myšlení, kterého bychom se měli zbavit. V čem moje myšlení brání kritickému myšlení? Dík za odpověď.

0 0
možnosti
Foto

Doufám, vážený pane Bohumíre, že Vaše "Pravá pracuje a levá se jen tak veze!" je jen šikovně přiléhavý vtip, protože jinak si říkám, co na děj ve Vašich rukách říká psychosomatika a Vaše kontralaterální mozkové hemisféry :-/? Ale nic, věřím Vám přesto, že v podzimních volbách "...strany zvítězily..." a že Vy nerad "alternativní myšlení", jak píšete v reakci na komenty. Takže R^

0 0
možnosti

Hezký den! A děkuji za jemné upozornění na chybu. Již je opravena.

"Pravá pracuje..." je spíše aforistická hyperbola, nebo vlastně, jak píšete Vy, šikovně přiléhavý vtip.

:-)

0 0
možnosti

L76u64b24o61š 81K15r33i83m72l

25. 5. 2022 20:58

Když jsem přečetl váš blog, tak jsem si uvědomil, že vládu nechci mít rád, ale chci aby dělala správné věci a vedla nás směrem k budoucnosti. Bohužel většina politiků ztratila směr a vytváří pravidla vyhovující jen oligarchům a korporacím. Pokud se vyskytne výjimka tak jejich opatřeni jsou většinou v krátkodobém horizontu nepopulární a vedou k pádu vlády.

0 0
možnosti

Pokud by Fialova vláda vydržela, bylo by to ukončení vlád pod dohledem postkomunistických oligarchů. Ale neuvěřitelně silné útoky babišovců a okamurovců s chudou spojitostí s pravdou hrozí návratem k oligarchické demokracii se svobodou jen pro oligarchy!

Fialova vláda je nejen skutečnou službou občanům, službou liberální demokracii, službou právnímu státu a naší svobodě, ale konečně máme vládu s pohledem do budoucnosti, která nehledí jen na vlastní politický byznys! Jen ten Pavel Blažek, zjevně nadiktovaný Milošem Zemanem, je potenciálním pojítkem s polistopadovou minulostí.

0 0
možnosti

J18a79n 36R89á80ž

25. 5. 2022 18:53

Jestli v podzimních volbách zvítězily strany sloužící občanům, ocení občané už zanedlouho. Obávám se, a skutečně se toho obávám, že vysvědčení, které vláda od občanů dostane, nebude pro ni nijak příznivé.

Moje obava pramení z toho, že hodnotit vládu možná budou lidé v ulicích a jestli k tomu dojde, tak vinou naprostého selhání vlády při zpětnovazební komunikaci s občany.

3 2
možnosti

Pokud padne Fialova vláda, která má po řadě let opět vizi, pak za to budeme vděční falešným populistům, polistopadovým, postkomunistickým oligarchům, politikařícím Babišovi, Havlíčkovi, Schillerové, Voldumetzové, Okamurovi, Klausům, ale i falešnému Středulovi, lidem alternativního myšlení, proruským nacionalistům... A vzhledem k Babišově moci politické, ekonomické a mediální je všechno možné! :-)

2 0
možnosti
Foto

:-)Většina lidí má dvě ruce. Je jedno, zda jsou praváci, či leváci., neb co ,,kus", to originál. Oddělit a rozhodit jejich fce jistě lze. Třeba i chirurgicky. I přetnutím ,,trámce", že. A je po ,,koordinaci". Horší, avšak až běžné, je to v politice, neb tam jde o ,,férovou soutěž" politic. stran, atˇ se prezentují, či až ,,profilují" jako levice, či pravice.. Stále jde o jediné. Která z nich se dostane k uchopení moci. Pro sebe. Pochopitelně, že v zájmu lidu;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!