Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pomoc! Ten člověk trpí těžkou naivitidou!

3 2
možnosti

Něco tak tragikomického, realitě na hony vzdáleného a naivního jsem už opravdu dlouho nečetl. A zakončit to celé citací výroku M. Jana Husa (který Pravdu nejen hlásal, ale také v ní skutečně poctivě žil a pro ni se i vzdal svého pozemského života), považuji za naprosté zneuctění velikána, jakým J. Hus byl a navždy zůstane.

5 1
možnosti

Chápu, že vás utajovaná pravda tolik šokuje! :-)

0 0
možnosti

Tak nějak, to je blábol.

3 5
možnosti

Tak patetický elaborát jsem již hodně dlouho nečetla.

8 0
možnosti

Nadávat umí každý! Škoda, že jste své výtky, pokud jsou rozumné, nepopsala. :-)

0 0
možnosti

Současnou vládu hlavně rozkládá mocichtive hnutí STAN. Tam je několik Babisu v malém. Též TOP 09 má pár lidí spojených s kauzou Dozimetr.

3 2
možnosti

Hříchy jsou stejné, ale politická kultura je jiná, že? :-)

1 0
možnosti

Také mě těší, že se nyní opět můžeme řadit ke kulturním zemím, i když ta nekulturnost nedávno minulá má stále snahu opustit ten prostor pro ni určený v žumpě.

4 0
možnosti

Fiala má jako premiér nejspíš prvenství v oslavných ódach na blogu. ;-D

Babiš měl dobrý PR tým, ale kam se hrabe na pana profesora.

Každopádně se mi ulevilo, že se Dobro personifikovalo do Fialy a konečně porazíme Zlo.

Akorát prozatím to vypadá, že se Zlo schovalo do naší životní úrovně. ;-(

7 5
možnosti

Tak jste se dockal, pane Bohumíre Šimku. Tesi me to. Aspon jeden Cech je spokojen. V pravde, jsou ti Cesi dva. I ja se pridavam k vam s pocitem spokojenosti. Jenze.....??!!

Co dal v budoucnu, to je velka neznama. Nemuzeme, bez nejake zmeny, sedet na vavrinech a cekat na dalsi souhrn dobrych okamziku. To organizace politicka na takove urovni, nema nikdy vyhrano. Kdyz to predesle bylo snad to nejhorsi za tech par svobodnych let od diktatu jedne strany. Premier narozen jinde, tedy cizak, z podhobi prave te minule politicke diktatury, chytry natolik, ze dokaze vyuzit politickou organizaci statu na pridani mnozstvi hodnot do jeho soukromeho podnikani.

Jenze nemusi to byt prvni a take ne posledni, ktery dokaze postavit svuj cil a zna vse co je treba jej dosahnout.

Uvazte, pane Simku. Byvaly premier se svou stranou ziskal natolik hlasu ve volbach, ze prezident musel jej vybidnou k sestaveni koalicni vlady. Trvalo to dosti dlouho (pres pul roku), ale nasel ty dva trpasliky do poctu vetsiny ve Snemovne. To byl jeho cil.

Byl premierem s plnou moci jak vykone, tak zakonodarne. Rozdeleni mist ve vlade urcoval on sam a co hlavne, mel vsechny penize CR pod svym dohledem a hlavne k dispozici. Nas system nezna politickou kontrolu vydaji a take nema zadne restrikce ve vydajich. Na cem se vlada domluvi (hlavne co premier chce), to se prosadi hlasovanim ve Snemovne (koalice prece ma vetsinu). Senat je zde neuciny kdyz odmitnuti vladniho usneseni staci znovu vetsina ve Snemovne a je to dane. Pratelstvi s prezidentem prinese take mnoho dobreho.

Pane Simku a take ctenari. Bez upravy te nasi liberalni organizace ve vedeni naseho statu, nase politicka budoucnost neni zarucena tak jak ten vas clanek si preje. Dat ty dve slozky dohromady bez dukladne kontroly, mluvim zde o VYKONE A ZAKONODARNE MOCI ovladano vladou a s penezi cele CR, je cesta do pekel. Ukazka minulych triceti let je dukazem a ukazuje nam i jakou budoucnost muzeme ocekavat.

Preji vam pekny weekend.

4 3
možnosti

Souhlas! Je to ústavní problém, když moc výkonná je propojena s mocí zákonodárnou. Opozice se může vztekat, trollit, lhát, pomlouvat a není jí to nic platné. Navíc u nás vládnoucí strana opět může korupcí znásilnit policii a justici!

Proto jsem si dovolil apelovat na to, že základem demokracie je Pravda a úcta k druhému člověku. Naše politické špičky se tomuto preventivně vysmívaly, protože Pravda a úcta k druhému člověku osvobozuje. To nepotřebovaly, protože jim dosud převážně šlo jen o politický byznys.

Ale Fialova vláda postavená na evropských, křesťanských principech je jiná. Proto je tolik křiku proti ní od stran, které vědomě i nevědomě slouží našim polistopadovým oligarchům.

Vrcholem Zla u nás je, že Babiš měl ve svých rukou, kromě moci zákonodárné a moci výkonné, moc justiční a moc mediální a policii. (Navíc provádí velmi dokonale petrohradský trolling!) Při dobré PR je taková moc neporazitelná bez hluboké morálky občanů.

:-)

2 2
možnosti

Vážení přátelé!

Mrzí mne, že většina z vás si přečetla nadpis, naprdla se a zbytek jen očima přeletěla. Mrzí mne, že žádný diskutující se nevyjadřuje k základní nové myšlence, novému objevu, pro který jsem ten článek napsal. Nikdo se nad tím nezamyslel? Škoda! Já jsem věřil, že se již blížíme zaslíbené zemi. Zdá se, že reptající lid se vrací zpátky na poušť!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Cetla jsem vas clanek opravdu poctive. A mohu vas ubezpecit, ze reptajici lid se teprve modlit zacne. S podzimem.

11 3
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!