Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Docela mě baví, jak vládní politici neustále tvrdí, že komunální volby nejsou o vládě a v předvolební debatě jdou hájit činnost vlády.

4 1
možnosti

Na malých obcích, kde se lidé znají, volí dle kvality osobností.

Ve větších obcích z nedostatku osobní znalosti se volí ideologicky!

:-)

0 0
možnosti

L72u43b69o47š 67K82r24i77m30l

24. 9. 2022 12:01

Upřímně mě děsí představa, že v Poslanecké sněmovně zasedne 200 nezávislých osobností nebo odborníků. Důvodem je, že pokud nejsou tito kandidáti schopni akceptovat různost v rámci politické strany za kterou kandidují, tak jak budou hledat kompromis ve prospěch ČR. Vidím to u senátorů, kteří sice tvrdí co dokázali udělat pro svůj volební okrsek, ale jejich náplní práce je tvořit zákony platné pro všechny.

1 1
možnosti
Foto

To samozřejmě, neměla tam ty dva nevychovance zvát.:-)

5 2
možnosti

J44a68n 19P56a61v48l30í18k

23. 9. 2022 17:17

Smysl této taškařice mi také uniká. Hlavní téma bylo, jak lépe a lépe zadlužovat stát. Dva křiklouni by ho zadlužovali systémem čím hůř, tím bude líp, a vládní představitelé pouze odráželi útoky výčtem již vykonaných i v blízké budoucnosti plánovaných vypuccinich. Tohle se ČT nepovedlo.

6 3
možnosti

Vazeny pane Bohumíre Šimku. Dekuji za vase vysvetleni slova "troll". Super debatu jsem nevidel, tak se nebudu vyjadrovat. Jen o teto debate ctu.

Snad jedna ukazka z techto voleb je pro me mysleni uzitecna. Vyber jedince v uzavrenem okruhu pro politicke misto slouzit lidu. To je ten zaklad demokracie jiz od dob Sokratese, (800 let BC) ktery to slovo "demokracie" definoval!! Dokonce jsme urcilii i stejny system pro obsazeni Senatu. Jen ta Snemovna je stale plnena tim zastaralim systemem z roku 1867. Tam nevolime zastupce, jak ten otec demokracie navrhoval, ale volime ideologii, jak preferoval feudalni vladni system.

I ti kriklouni v teto debate, by museli ukazat, jestli ti obcane ve volebnim okruhu jejich trvaleho bydliste, si je zvoli. Zde by se ukazovala sila osobnosti a vyrostli by nam skveli obhajci te prave demokracie.

Preji prijemny weekend.

0 0
možnosti

Ze superdebaty jsem viděl začátek. Nejdříve mi nebylo jasné, proč si do ní od soudu odskočil trestně stíhaný dotační podvodník, bývalý agent STB a udavač svého okolí Andrej Bureš. To úroveň debaty snižuje. Ale budiž. Dva z našich největších obchodníků se strachem - A.B. a T.O. neřekli nic nového, přišli se hádat, urážet a pomlouvat ostatní účastníky. Nejvíc mě překvapilo, že ten inteligentnější a srozumitelnější byl bývalý korejský popelář Tomio Okamura. Debata ukázala, že morální dno těchto dvou aktérů je bezedné. Trochu mi připomínají Vladimíra Putina - neví kudy kam a škodí. A v tom je vlastně přínos

jejího televizního vysílání, všichni to vidí a mohou se před volbami lépe rozhodnout.

9 4
možnosti
Foto

Já chci žít v demokraciiRvRvRv

0 1
možnosti

To chceme všichni! :-)

2 0
možnosti

Rádo-by Superdebatu považuji za nesmyslnou, účel jsem nepochopil. Přesto přínosy vidím! Jde zejména o výklad lidové slovesnosti. Už zdomácněly včelé i motýle. Podpora přírody. Jak kdysi krásné vypouštění syslů.Pak je zase možno hubit rybé. Velmi novátorský je pojem - "Nijaký souvis". Doposud u nás neexistoval, ani na Slovenku. Asi jde o "souvislost, nebo súvislosť". Právě podobné inovace, činí překladatelům o češtiny potíže ...

Netoliko mé osobě! Proto mám pro Generátor nahodilých slov a myšlenek pochopení. Navíc má slabou RAM - paměť. Mnohé si nepametá. Proto musí skákat do řeči, než další jiskra naskočí. Člověk se sice moc nedozví, no zase se pobaví ...

Tomio? To je již zkušený lidový vypravěč. Pohádky ovládá dokonale. O vlkovu, co se pohybuje v noci na motorce. O přátelské návštěvě medvěda v jeho brlohu. Jirásek by si měl dopsat! Hlavně tu o Blaníku a spících Samurajích ... :-)

7 0
možnosti

Já znám taky jednu - jeden učitel z potkalise u Kolína vyprávěl jak jsou všichni jeho kamarádi beránci boží;-D

2 3
možnosti

Jsem vlastně rád, že píšete bo i v dobách zlých musí být sranda, jak pravil ...;-D;-D;-D

6 0
možnosti
Foto

Tak vy si té srandy musíte užít hodně. Bo je známo, že někteří lidé se smějí všemu. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 28,70
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!