Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlasím s tím, že lidi trpící bipolární poruchou jsou schopni vykonávat povolání, pokud je jejich nemoc udržována. Pokud není, tak to na nich snadno poznáte. Mám s tím osobní zkušenost. Lidé jsou pořád tak zmagořený středověkým myšlením, že snad věří, že každá duševní nemoc je výsledek posadnutí ďáblem.

Na posouzení, zdali šlo o pochybení lékaře jsou tady profesní komise. Dát někomu výpověď na základě toho, že trpí bipolární poruchou je v 21. století ostuda.

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi i naše předčasně narozená dcera měla takto zavedenou infuzi a nikdy nás vůbec nenapadlo, že by se to mohlo nazvat týráním, myslím, že dnešní rodiče jsou moc útlocitní a stěžují si bez znalosti věci a zbytečně jitří proti lékařské nálady

1 0
možnosti

Já jsem zase zažila velmi šikovné dětské lékaře i sestry,kteří i bránícímu se dítěti napíchli žílu napoprvé.Je to o zkušenostech a praxi.A pokud se fakt nedaří,je možnost dát kapat fyziologický roztok do podkoží,vydýchat se a zkusit to znovu nebo sehnat někoho  šikovnějšího.20-30 vpichů je moc,ať už byl pan primář nemocný nebo ne.A samozřejmě-jsou matky,které dokážou nechat dítě zdehydratovat tak,že se žíla nedá napíchnout,ale většinou dnes běží rodiče  s dítětem k lékaři hned,bohužel malé dítě s třeba rotavirovým průjmem se odvodní velmi rychle-to Vám asi nemusím vykládat.Myslím,že není potřeba se zastávat kolegy-jako pediatrovi a primáři k tomu by se mu toto nemělo stávat moc často.Naopak si myslím,že se matky nebo rodiče vůbec málo ptají lékařů-příliš jim důvěřují a to taky není vždycky dobře.Rodiče jsou zákonní zástupci dítěte a měli by vždycky vědět,co se s dítětem děje a bude dít a souhlasit s tím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,76
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!