Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J68o47s81e46f 80P12o46t43r

24. 5. 2015 14:10

...Miroslav Macek...

..Není divu že komunisté ty svátky zrušili když tu trojici boží nikdo nechápe...

Komunisté zrušili ty svátky a ze všech sil a z celé své moci se snažili hlavně zrušit katolickou církev, protože jim stála v cestě k instalaci vlastního vědeckého, pokrokového, šťastnou budoucnost přinášejícího nábožentsví. Nakonec toto nové pokrokové náboženství vyčpělo, vypařilo se a neslavně skončilo.

Že to bylo náboženství o to svědčí i to, že jeho pohrobci ještě dneska oslavují a adorují mrtvolu svého zakladatele.

0 0
možnosti
LC

Pěkný exkurz do katolické věrouky. Jen se obávám, že našim dětem asi a vnoučatům určitě, nepomůže. Ti se budou muset zabývat jinou věroukou.

1 0
možnosti
VV

Dobre, ze jste to napsal. O Svatodusnich svatcich dnes skoro zadny nic nevi a je dobre je pripomenout.

3 0
možnosti
LC

Klidně bych se vsadil, že 90% lidí neví proč se slaví Velikonoce. A nepomůže, ani když k tomu přidají Velký pátek..

0 0
možnosti
Foto

Není divu že komunisté ty svátky zrušili když tu trojici boží nikdo nechápe.

0 4
možnosti
VV

To, ze to nechapete vy, neznamena ze to jini nechapou.

3 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,76
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!