Diskuse

Pravda a lež

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rv Jedna paní povídala.....

0 0
možnosti
Foto

S potěšení karma. R^R^

Kdo se déle pohybuje v tomto prostředí, chce a je schopen pozorovat, tak si dělá obrázek o blogerech a diskutérech. Ano, trollů je tu celkem dost a je zajímavé, že jejich důraz až agresivita se orientuje na podporu všeho ruského a proti byť i jen náznakům oponentury. V této oblasti je to celkem jednoznačné a snadno rozlišitelné.

Poněkud složitěji to vidím u EU, protože současná EU si mnohou kritiku zasluhuje a proto je trolling nutno posuzovat s větší pečlivostí. Ale i zde se výše uvedený pozorovatel celkem snadno dopracuje k poznání trolla, který samozřejmě neustálým opakováním a zpravidla stereotypem potvrdí své záměry.

2 0
možnosti

Negativci vůči Evropské unii se dělí na dvě sorty: 1) chce EU zrušit, 2) chce EU změnit. Změna je práce, destrukce je jednodušší. Důsledky jsou však fatální!

1 0
možnosti
Foto

Kdyby každý věřil tomu, co propaganda naplácá, musel by vyhledat pomoc psychiatra. Proto je lidské tělo, a mozek zvláště, nastaven tak, aby informace také vypouštěl a čistil si tím hlavu.

3 2
možnosti
Foto

To je tak, když lidé sledují neustále co kdo z vládních lupičů řekl a začnou nahlas přemýšlet, co tím chtěl vlastně říct a někdo to ví tak přesně, jako kdyby jim viděl do hlavy. Jejich moc bude stále stejná, nebo i větší, pokud lidé budou jejich hlasům naslouchat.

1 1
možnosti

Výborná analýza autora článku.

5 0
možnosti

Vaši snahu o podporu pravdy jste poněkud "zazdil" větami typu - Trump by si s Putinem rozuměl - (no a ještě by se v článku cosi našlo). Těžko ověřitelné semínko polopravdy, pouhé "by" "kdyby", to jsou většinou "chyby"..... Do článku jste vsunul takových "zbytečností" více, takže se prozatím nestavte do pozice mentora.

Ad VH - s dehonestacemi nesouhlasím, ale obešla bych se bez adorací, jsou rovněž hloupé.

5 2
možnosti
Foto

No... jako hodnotitel jste nepředvedla potřebný gebír, tudíž byste se toho měla zdržet. ;-)

0 1
možnosti
Foto

Bohumíre, článek v Respektu jsem četl a je docela uvěřitelný.

Stran tohoto blogu /jeden z mnoha/. Pokud už jste zde delší čas, tak samozřejmě víte, že jsou zde monotematiční autoři, kteří píší stále totéž a nemá smysl je číst /namátkou pan Juda a paní Pilloni, ale je jich více/. Omílají jedno téma, vždy, pokud se cokoli stane -.i když jde o nějakou marginálii, ihned mají článek s vysokou čteností /masochismus?/.

Pak jsou zde diskutéři, u nichž samozřejmě víte, co napíší. Nebudu jmenovat, ale kupříkladu jednoho máte nyní v diskusním vláknu. Jsou v produkci pilní, nesnesou nemít poslední slovo, nicméně obsah jejich příspěvků je zoufale prázdný, mnohdy zcela mimo téma, většinou jde o sebeprezentaci a jistou formu exhibicionismu. Jsme dokonce přesvědčen, že v nitru duše vědí, že to co píší, není tak úplně pravda, ale mají jistý pocit ukojení tím, že někoho vydráždili.

Léčba jednoduchá - články oněch jedinců neotvírat, nečíst. Pokud chytíte ve svém článku trolla, neodpovídat. Variantu mazání jsem zatím nepoužil / a to jsem zde necelé 4 roky /, ale někdy to mám vážně chuť udělat.

Vám přeji klid a mír v duši a pokojný víkend.R^

8 0
možnosti

Tomáši, děkuji za podporu!

To už jsem také dávno pochopil, že je zde mnoho autorů, které nemá smysl číst, protože jejich obsah nemá s pravdou mnoho společného. Jen mne udivovalo, že jsou tolik karmovány.

Po přečtení několika takových článků, jako cituji ve svém blogu, jsem pochopil, že jde o trolly, kteří často navazují na ruskou propagandu z ruských desinformačních center, kteří se karmují navzájem. Upřimně jsem znepokojen tím, jak mnoho našich občanů věří tomuto ruskému trollení a šíří to do společnosti. Na ČT uvedli, že ohledně vztahu k politice, je ovlivněna až polovina občanů!

A pochopil jsem, že trollům nemá smysl odpovídat. Ale někdy mi to nedá...

2 0
možnosti
Foto

Co je to dehonestace Václava Havla? To, že se řekne o něm pravda ? Vyšly dva životopisy V.Havla. Jeden napsal i jeho přítel Žantovský. Stačí si oba přečít a zjistit, že se od sebe moc neliší a uděláte si o této osobě obrázek.

1 2
možnosti

Všichni jsme hříšníci, řekl P. Vácha včera v TV, jen málokdo si svoji hříšnost uvědomuje. A uvědomit si svoji hříšnost patří k židovsko-křesťanské tradici.

1 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 3
možnosti
Foto

Které státy cíleně ovlivnují veřejné mínění jako to dělá Rusko. Jak to dělá Rusko vypráví lidi, kteří za peníze psali na internet zprávy podle předloženého vzoru.

2 1
možnosti

Sledujete více dění kolem sebe!

0 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 29,16
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!