Děkujeme za pochopení.
V43l70a48s52t52i45m46i21l 92H90a14l41a70š21t86a
Nesmysly. Provoz je bezpečnější a lidé umírající na železnici si vzali vzor z Anny Kareniny. Takže řešení je jasné - zakázat Tolstého. A možná by si někdo mohl zákazat i nesmyslné blogy.
M31i13r55e81k 74T73u68r63e80č39e67k
"...Nejsou lékaři, sestry, učitelé, řidiči autobusů, strojvedoucí, ale nejsou ani dělníci! Kde jsou? Máme dost úředníků, kontrolorů, revizorů, superkontrolorů, superrevizorů... A nezbývá lidí na práci..."
Copak asi udelali soudruzi "Listopadoveho vitezstvi demokracie 1989" špatne ??
B40o58h69u57m42í46r 73Š93i62m61e61k
Vážení diskutující!
Zdá se, že čtete příliš rychle. Těžiště článku je v posledních čtyřech odstavcích. A na to reaguje málokdo z vás.
S46t88a46n68i11s48l49a41v 34J18e34l35e95n
Možná proto, že pokud je těžiště úvahy postavené na vratkých základech neověřených faktů, může se sesypat, když se fakta ukážou nebýt fakty. Nebo naopak zpevnit, pokud se předložené údaje prokážou být tvrdě pravdivými.
.
Zde například není moc jasné, jestli je nárůst nehod faktem a pokud je tak jestli nemá jiné příčiny než pokles počtu zaměstnanců.
Například podstatná část úmrtí na železnici jsou sebevraždy skokem pod vlak. Závisí tento počet na množství personálu?
T82o29m65á87š 92K79u89c18h83a22ř
"Přestože máme nepředstavitelně více zabezpečovacích zařízení, než bylo za císaře pána, a že jsou mnohem modernější."
S tou moderností zabezpečovacího zařízení to zase nebude tak horké. To si uvědomuji vždy, když čekám na přejezdu, než vlak zastaví ve stanici a po celou dobu, kterou pak ve stanici stojí, přestože přejezd je 200 m od nádraží. Proč? Nevěří snad železničáři, že se vlak podaří zastavit ve stanici a přejede až na přejezd? Nebo snad hrozí, že by se sám bez povolení rozjel? V roce 2019? Já bych spíš řekl, že vybavení železnice je šílenou směsicí zařízení z více jak stoleté historie železnice a dnešku rozhodně neodpivídá. No a k tomu si ještě připočtěme absenci druhé koleje na spoustě hlavních tahů.
P85a75v63e60l 53D39v47o17ř59á35k
Zejména na značně frekventované trati Liberec - Turnov- Praha (jedna z nejstarších) je pouze jedna kolej, a to v takovém stavu, že v některých úsecích se musí jet nižší rychlostí než 40 km/hod. A elektrifikace? HAHA!
P37e76t58r79a 23J72a52n76á34k13o69v14á
Víte proč chybí lidé na pracovním trhu ? Protože se od revoluce rodí málo dětí a ti již mohli být v pracovním procesu... Místo toho pracují důchodci a dovezené síly z Východu...
B50o93h19u93m26í58r 98Š50i81m73e16k
Ano. A příčina? Jak to řešit politicky?
S91t61a73n57i42s87l51a17v 32J88e36l82e93n
Skutečně bylo v minulosti nehod méně?
Zkoušel jsem najít nějakou statistiku, ale našel jsem jen jednotlivé velké nehody: stážky vlaků, exploze kotlů, velká vykolejení.
Možná by pomohlo, kdyby autor svůj odsobní pohled soplnil tvrdými daty. Ideálně grafem počtu nehod a výkonů dráhy za posledních 150 let.
Bez takovéhoto porovnání může být představa o bezpečnějším provozu v minulosti stejně tak pronikavým náhledem jako velkým omylem.
P20e48t18r 32M41a20t37o39u70š42e62k
Víte proč bylo méně nehod? Protože jezdila asi tak desetina vlaků a jezdily třetinovou rychlostí a na přejezdech jezdila desetina aut. Ale ta brutální přezaměstnanost, kdy na každý prd byl jeden člověk a vše platil stát ať to stojí co to stojí. Vlaky jsou už zkrátka přežitek a pokud by mělo být jízdné tržní bez všech dotací, tak bude dražší než letenka a nikdo vlakem jezdit už nebude. Tyhle povzdechy, že dřív bylo všechno lepší jsou už jen k smíchu.
B22o30h83u96m16í65r 39Š64i34m26e79k
To, že bylo dříve všechno líp nevzdychám já, ale Vy! V našich sociálních dávkách se již nevyznají ani sociální pracovníci. Dříve se těmi penězi platila bezpečnost. Nejen na dráze.
M79i77l66a98n 59S69t81e52h50l90í70k
A bylo o hodně méně dopravních nehod.
- Počet článků 636
- Celková karma 29,16
- Průměrná čtenost 1083x