Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Návrh: Pn doktor B. Šimek - ministrem zdravotnictví. Jinak to u nás lepší nebude...R^;-)

2 2
možnosti

To už jste druhá. Ale ta první to myslela vážně, protože mi rozuměla a věřila. :-)

1 1
možnosti
LO

Zase v první řadě peníze, peníze a peníze.

Z hlediska plátce zdravotní daně to vidím tak, že je ve zdravotnictví peněz dost, ale jak se s nimi nakládá je tragické. Lékaři nemají čas starat se o pacienty, protože jsou zcela zahlceni naprosto nesmyslnou byrokracií. Cílem našeho zdravotnictví není spokojený pacient (o klientovi nemluvě), ale správně alibisticky vyplněný papír.

4 0
možnosti

Máte pravdu! Důležitější než pacient, lékař nebo sestra je dobře vyplněný papír! Tak hluboko jsme klesli!

Jinak ohledně peněz: Já říkám, že lékaře a sestry nemusíme zaplatit, ale důsledky si poneseme sami. A prý se ztrácí z našich peněz na naše zdraví jedna čtvrtina až třetina, které ze zdravotnictví zmizí, tedy 30-50 miliard korun, které do zdravotnictví nedoputují. To je dle bývalého ředitele IZIPu Jiřího Paško. Nevím, ale zdá se mi to být hodně!

Ano, lékaři nemají čas na pacienty. A navíc jsou často donuceni pracovat v jakémsi stavu beztíže, kdy vyčerpáním z přesčasů nevidí a neslyší, ale musí řádně léčit!

2 1
možnosti
DH

Bohumíre, prosím nestraš nás. Vždyť i ve vyspělém západním světě dochází ke všelikým přešlapům, jak o tom dokonce právě nyní píší zde na i-Dnes. Viz.:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nemocnice-obrizka-chyba-zamena-odskodnena-britanie.A190805_212138_zahranicni_zaz

2 2
možnosti
Foto

Je to důsledek politiky TOP09 ministra Hegera, který záměrně porušil své sliby, které dal lékařům - to lze samozřejmě od podobných politických struktur očekávat Rv

1 1
možnosti
MB

To co popisujete, je zřejmé. Já lidsky - racionálně - emočně, skutečně nechápu podporu AB. My stále žijeme v konjuktuře. Posuv ČR prakticky není žádný a čas běží! Kterým resortem se může pochlubit? Zdravotnictvím, dopravou, místním rozvojem ? On nemá čas - Propašovává Jourovou do EU, čelí dalšímu verdiktu z Černošic, Audity ke střetu zájmů jsou tajné ... Vláda se mu rozpadá - Čelí tomu tedy tak, že vypouští Sysly do přírody! Příznivci, dejte mi mínus, uveďte však prosím - Co se podařilo - změnilo? Pravda, prosadil 200 Kč na zvýšení důchodů - 700 Kč plyne ze Zákona. Co dále prosím ? .... :-)

4 1
možnosti
LH

Hmmm někdo nedal důchodcum ani to na co měli že zákon nárok....

2 2
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,10
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!