Diskuse

Turów

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

O dole Turow se jedná minimálně od rku 2019. Poláci ale evidentně české požadavky ignorovali, takže to skončilo podáním podnětu Evropské komisi v 10/2020. Teď na summit V4 polský premiér také pro jistotu nejel, aby se nesetkal s Babišem.

0 0
možnosti
Foto

Polský důl Turów získal posudek EIA,

0 0
možnosti

Děkuji za poznámku. Moje informace pocházela nejspíše od ČT a je dost možné, že posud EIA chyběl na rozšíření dolu. Pro článek to nepovažuji za podstatné. Chtěl jsem jen sdělit, že základem každého sporu je morální pochybení člověka. :-)

0 0
možnosti
Foto

Polský režim se chová agresivně ke všem svým sousedům, je třeba zrušit ambasádu a odvolat velvyslance neplatiče, jinak to nemá cenu řešit !

0 1
možnosti
Foto

Polsko u nás už více než rok velvyslance nemá.

1 0
možnosti
JS

Ve všem máte pravdu. Na druhé straně považuji za zásadní, že vláda ČR nebyla schopna obhájit své zájmy a tím dala ČR do vazalského vztahu s EU. Poláky to nepoškodí, ti nějaké plkání EU neberou v úvahu a vědí, že nakonec jim EU dá za pravdu.

0 4
možnosti
PK

A jak byste si to ryze české řešení představoval? Vyhlásit válku, tlačit na obyvatele aby nekupovali polské výrobky?

1 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 29,16
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!