Diskuse

Dominik Feri

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Ano, to je dobrá úvaha. Vy, ale přeci bezmezně věříte v náš demokratický aparát, soudy a právní stát.? Tak co vlastně řešíte?

Bolístku, že to byl hřebeček ze slepený stáje fialových oslíků?

Co na tom, že tu máme pseudo-demokracii, právní stát tu nikdy nebyl a co já si myslím o tom vychcánkovi.

1 1
možnosti
TC

Z celé diskuze je jasně vidět, že Dominik Feri neměl v soudní síni,

obsazené předlistpadovou soudkyní a státní zástupkyní šanci. Tím nechci snižovat jeho provinění, které sám přiznal. Ženy by takové kauzy řešit neměly.

1 1
možnosti
ZZ

Naopak - ten tam měl sedět už před 4 lety !!!

/globe24.cz/domov/67427-utok-na-feriho-policie-incident-proveruje-obvineni-zatim-nepadlo

0 0
možnosti
JP

Xindl skončil v teplákách na 3 roky. Doufám, že zbývá v kriminále dostatek místa pro celý slepenec.

3 1
možnosti
ZZ

Myslím, že odvolací soud trest zruší a vrátí to k novému projednání. Takový je totiž zvyk v těchto končinách.

Málokdy se stává, že by to odvolací soud potvrdil, či vyfasovanou sazbu ještě navýšil.

1 0
možnosti
PK

afro a tmavá barva kůže byly tím, co ho vyneslo neúměrně rychle vzhůru......politici zastávající multikulturalismus potřebovali někoho takového na ukázku.

2 1
možnosti
Foto

Přiznám se, že Dominik Feri mi nikdy příliš sympatický nebyl. Mladý arogantní frajírek, politická rychlokvaška. A takovéto rychlokvašky také často brzo v politice skončí podobně jako bývalý rakouský kancléř Kurz.

Na jeho současné soudní stíhání jasný názor nemám, nebyl jsem u toho a stojí tu často tvrzení proti tvrzení. Ale žaluje ho až několik žen, takže Feri asi úplně čistý nebude. Také je poněkud zvláštní, že pokud vím, tak tento "krasavec" neměl žádnou stálou partnerku.

1 0
možnosti
ZZ

Byl to politický projekt na ovlivnění mladých voličů, kteří by dali hlasy TOP - a ten se povedl.

5 1
možnosti
Foto

Nerada posudzujem alebo súdim, lepšie je byť pozorovateľ najskôr samého seba.

2 0
možnosti
ZZ

Tak se postavte před zrcadlo a pozorujte !

0 4
možnosti
JP

No to je teda dedukce . Ale zdá se, že vy jste Dominikem okouzlen. Podle mě příliš rychle vystřelil nahoru a prostě tu hvězdnost neustál.

10 1
možnosti
ZZ

S jídlem tohoto poloetiopana, rostla chuť.

Minimálně 3 roky zametala TOP tento problém pod koberec !

Hromada pod kobercem byla už moc velká a tak se to provalilo.

Pekarová si ale na něj vůbec nestěžovala.

9 2
možnosti

Vaše rychlé odsouzení může poškodit nevinného. Já u toho nebyl. Tvrzení proti tvrzení bych nikdy nechtěl soudit!

1 0
možnosti
JV

Autor je buďto nemocný, má zatmění mysli nebo do Feriho zamilovaný, protože jinak takové nesmysly normální chlap nenapíše.

13 3
možnosti
PP

To asi ani ne, ale takhle to dopadá, když si chlap myslí, že ví co ženy chtějí.

10 0
možnosti
Foto

Ale fuj. Vůbec ženám nerozumíte.

12 0
možnosti
DR

Kdyby jenom ženám.

11 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,76
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!