Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

To je zase ...... .

0 0
možnosti
Foto

J89a67n 51A13n71d64r40l32e

23. 11. 2023 22:02

pane doktore, podepisuji celkem bez vyhrad

1 1
možnosti
JN

J53o36s94e77f 70N95i16k36l

23. 11. 2023 15:54

"Nejsem politolog. Jde o moje osobní vnímání politiky. Nechci, abys mi věřil. Chci, aby ses nad mými slovy zamyslel."

A o tom to je. Destrukce našeho státu začala masívní rusofobií, která vedla až k tomu, že se evropští (samozřejmě i naši) politikové domnívali, že se bez ruského plynu a ropy naprosto obejdeme. Přehlíželi co se dělo na Ukrajině a to dávno před únorem 2022. Minské dohody posloužily jako výsměch Putinovi. Málem tleskali destrukci Nordstrýmu (1 a 2). Uvěřili USA, které je jako světový hegemon odpovědné za to, co se stalo. Uvěřili tomu, že Rusko je "zralé", že se složí jako domeček z karet a problém existence Ruska bude navždy vyřešen. Kdo je tady naivní (?) vy, já a nejen politici EU. Zadlužili jsme se v souvislosti s Covid-19 (který byl vytvořen v amerických laboratořích a vědomě vypuštěn do světa), nákupem očkovacích látek a opatřeními s Covid-19 souvisejících, půjčkou pro Ukrajinu...a náklady spojené s migranty přicházejících z oblastí Ukrajiny, kde se bojovalo a bojuje...(aby bylo jasno, to neodsuzuji)...

Změna může nastat, ale to nemůžeme být "srabáci"...

5 5
možnosti
MK

Jediná změna, která by dávala smysl, je váš přesun do léčebny choromyslných. Protože to co vy, by nedal dohromady ani nejtěžší narkoman.

7 4
možnosti
MC

Doktore blahopřeji, jste srdcem soudruh a pokrok kapitalismu vás dodnes trápí a nebít V.Klause, tak vaše řeči o liberalismu jsou stále uvězněny v komunismu. "Bohatí bohatnou a chudí chudnou." Typická proletářská věta závisti a zla.

2 2
možnosti
JP

Vy jste mlátil Klause? A nestřílel jste po něm náhodou tenkrát těma kuličkama?

3 0
možnosti
Foto

J80o90s93e77f 22B63á45r27t42a

23. 11. 2023 13:35

Destrukce státu už probíhá 2 roky a konečně se někdo ozval.

3 5
možnosti
Foto

Mně se nejvíc líbí, že budou stávkovat i úředníci. To by mě zajímalo, jestli někdo pozná, že nejsou v práci.

6 0
možnosti

Je zde příliš mnoho nepochopitelného! Proto čtenářům kladu otázku, zda ve skutečnosti nejde o destrukci svrchovanosti státu!

2 0
možnosti
Foto

Zase takové obecné povrchní plky. Navíc s pravopisnými chybami.

5 2
možnosti
JV

Je pravda, že se při čtení člověk i zasměje. Třeba nádherné větě jak jsme se "zaštítili obranou silou Evropské unie" . Jen mohl pan doktor i prozradit, kdo ji obral.

6 1
možnosti
Foto

Stejně jako se nedá vzít za chlup na dlani, tak se nedá vyprázdnit prázdná kasa. Minulá vláda ji převzala s dluhem cca 1,6 bilionu a až do covidu měla téměř vyrovnaný rozpočet. Takže už v první větě lžete a dál jsem nečetl.

8 7
možnosti
RK

a ještě stihla za dobu růstu rozpustit rezervy, že jo?

7 4
možnosti

Právo na stávku za splnění zákonných podmínek nelze zpochybňovat. Otázka však je, jestli je toto právo uplatňováno ve vhodnou dobu. V situaci, kdy naše ekonomická situace není zrovna růžová, mi nepřipadá moc férové uplatňovat maximalistické požadavky. Jestli jde o dlouholetý problém, proč se s tím čekalo až na nejméně vhodnou dobu? Metodou postupných dílčích úspěchů se mohli zdravotníci a učitelé dopracovat k lepším podmínkám už dávno.

7 0
možnosti
ZZ

Oni to zkoušeli 2 roky, ale situace byla den ode dne horší, takže jim už došla trpělivost.

Nyní se vyrovnání platů se zbytkem EU pokusí i kuchaři, školníci, uklízečky, skladníci, silničáři, řidiči, pracovníci ve výrobě ........

a hlavním jejich argumentem je to, že když mají evropské ceny životních nákladů, budou požadovat i odpovídající evropskou mzdu.

7 4
možnosti
JV

Pane doktore, těch několik do očí bijících hrubek je to nejmenší, co lze vašemu výtvoru vytknout. Ani nechci vědět, jestli jste takhle psal do medií i za bolševika, nicméně ho máte dodnes hluboce pod kůží. Takových slovních spojení a obratů ze 70. let ve vašem blogu jsem dlouho nikde neviděl. Úplně jsem se osypal. Jinak - rádoby úderný blábol.

13 6
možnosti
PC

...autor má toho bolševika zažraného až do morku kostí. Neustále to zde potvrzuje. Hlavně, že si říká demokrat. Proto mu také i ti dnešní "demokraté" tolik imponují, včetně našeho s. prezidenta.

10 7
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,76
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!