Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Pane doktore,podle platných doporučení se léčba hypertenze zahajuje u všech nemocných při zjištěném TK nad 180/100,u ostatních,pokud režimová opatření nesníží TK pod 140/90 po 2-4 měsících.To musíte moc dobře vědět,tak nedělejte z dotyčného internisty pitomce.Kromě toho,pokud to byl váš pacient,kdo ho k tomu internistovi poslal a proč?

0 0
možnosti
JN

J38i52ř61í 68N84o64s31e96k

11. 9. 2016 7:51

Paní Kabíčková, léčba se při těchto hodnotách nemá nasadit hned, jsou hraniční. Měření se několikrát opakuje a až potom je jasné, zda o hodnoty se zasloužila nějaká forma stresu nebo vyšší aktivace, nebo skutečně trvale zvýšený tlak.

K internistovi se často dostanete i bez doporučení.

1 0
možnosti
Foto

K lékařům příliš nechodím, ale podle vyjádření známých vím, který lékař v naší obci je dobrý a který dobrý moc není. Ten, který se na člověka ani nepodívá, vykládá si, namísto s ním, s počítačem a hned ordinuje léky, dobrý nebude. Pak tady máme Paní doktorku, která se každému věnuje pořádně dlouho, bez ohledu na to, kolik lidí v čekárně má. Ti lidé čekat dlouho rádi vydrží, jsou totiž vděčni, že mohou chodit zrovna k ní. Co se týče toho krevního tlaku, přece i nelékař ví, že v ordinacích bývá tlak vyšší, a proto se divím lékaři, který hned ordinoval léčbu. Vlastně nedivím... Karma Vašemu článku.

3 0
možnosti

Ano, to je bolest dnešní doby. Lékař nemá čas na svého pacienta. Bohužel ČSSD tento stav zhoršila zrušením regulačních poplatků místo jejich navýšení, aby opět fungovaly. Bohužel v důsledku toho musí občas ordinovat i sestry, aby se lékař mohl věnovat skutečně potřebným pacientům. Překvapuje mne, že to pacienti berou a nevadí jim to!

6 0
možnosti
Foto

Zajímavé. Mám taky vysoký krevní tlak. Už mnoho let. Proto každou informaci týkající se této nehoráznosti přijímám se zájmem.

0 0
možnosti
Foto

Také jsem měla mnoho let vysoký krevní tlak. Lékaři automaticky zapisovali do karty, že ho mám já, má ho moje dcera, má ho moje matka, babička a měla ho i prababička. Teprve můj nový lékař se rozhodl zjistit to podstatné PROČ ho máme a pak stačil jen malý operační zákrok u ledvin a už ho nemám já, ani moje dcera. Jsem mu neskonale vděčná, neb mne vymanil ze čtyřkombinace silných léků na hypertenzi. Každý to máme jinak a i lékaři to vnímají a léčí každý jinak.

1 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,66
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!