Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU

Korupce, defraudace veřejných rozpočtů, klientelismus... nezačaly se Sobotkovou vládou. To začalo již Opoziční smlouvou Klause se Zemanem, ODS s ČSSD!

0 2
možnosti
Foto

...... nejúspěšnější polistopadovou vládu, která napravila poškození občanů předchozími vládami ODS a TOP 09, má ekonomické úspěchy a nejnižší nezaměstnanost v Evropě?

Zdroj: http://bohumirsimek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=60517

Za to, co jste tam vyjmenoval, tato vláda opravdu, ale opravdu nemůže;-D

8 1
možnosti
JL

Já tedy z toho Andreje nadšením neskáču - naopak.

15 0
možnosti
Foto

Boj proti Babišovi, který začíná organizovat pražská národní fronta je především bojem proti Zemanovi. Bude to gradovat a na podzim nás čeká mediální šílenství, proti němuž byla loňská akce "BRADY medajli či NEBRADY medajli" jen slabým odvarem. Budete si muset vybrat, kterou stranu podpoříte.

3 6
možnosti
Foto

To zas bude šíleňí. Bára si zase něco vymyslí a požene davy vpřed na zteč Hradu, protože to je to jediné, o co zde skutečně jde.

2 4
možnosti
Foto

Já vyslovuji částečný "bezkaremní" souhlas.

0 0
možnosti
Foto

Bohumíre, viděl jsi pořad Reportéři v pondělí 15.5.2017?

Mám strach, aby se Ti ona ikona jednou nesesypala......

12 1
možnosti

Dík za odkaz. Nejde o moji ikonu, hledám jen fakta proti němu. Reportérům věřím. Dík. Jen jsem zděšen, jaká spousta ovcí jde zcela bezmyšlenkovitě za ním...

1 1
možnosti
Foto

;-D Teda, dobrý.

Jen byste k tomu měl připsat, že to je ironie.... někdo by to mohl vzít vážně. ;-D

15 4
možnosti
LC

Téda, ne že bych se vším, co jste napsal, stoprocentně souhlasil, ale tentokrát R^.

6 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,53
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!