Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Říkám si, že by se neměly volit strany, ale rovnou koalice, klidně překrývající se. Koalice s největším počtem hlasů by vládla. Odpadla by překvápka a měsíce handrkování s bezvládím. :-)

0 1
možnosti
EH

Problém každých voleb je ten, že na všech stranách hledáme zápory. A která strana už v parlamentu byla, tam se jich najde spousta. Třeba ODS a ČSSD bych neodepisovala kvůli opoziční smlouvě. Byla to prostě taková větší koalice. Něco jako když zvolím stranu X, ale nesnáším Y. X + Y pak udělají koalici a co s tím volič udělá?

1 1
možnosti

Velká pravolevá koalice samozřejmě může fungovat, ale nikoliv v Česku! Tady se to stalo hrobem morálky.

0 5
možnosti
Foto

"Sympatičtí jsou mi Lidovci"

Bezzásadoví lidovci s jediným cílem být ve vládě jsou sympatičtí ?

Piráti jsou dvojka zelených, jenom přebal je jiný.

Volím jedině toho, kdo prosazuje více svobody.

6 1
možnosti
EH

Problém všech je, že těsně po volbách hrozně prosazují a pak už jenom sedí v parlamentu nebo většinou ani nesedí. Před dalšími volbami se probudí a začnou zase prosazovat. :-)

1 1
možnosti
Foto

Před volbami se toho dá slíbit!

O rozdílu v rozdělování státních financí vítěznými stranami bych si nedělal velké iluze. Všechny (hlavně ty "nové") po volbách rychle zjistí, že dostupný balíček je omezený a k nějaké kreativitě chybí prostor.

Proto jsem pesimista a raději budu volit "někoho", u koho vím, co mne čeká a o kom vím, že nebude čtyři roky experimentovat, než zjistí, že jeho ideály v praxi nefungují.

K volební kalkulačce: Nezjišťuje nic jiného, než shodu s výroky jednotlivých politiků, leckdy dost vytrhaných z kontextu.

0 0
možnosti

Volební kalkulačka? Asi jak která. Nevím.

0 0
možnosti
KS

Stručně popsaná skutečnost. Zkoušel jsem různé předvolební kalkulačky a krásně mi z toho vyšlo, že neexistuje strana, která by někomu vyhovovala na sto procent.

Vyšlo mi:

Piráti 68 %

TOP09 66 %

Starostové 64 %

ČSSD 59 %

ODS 58 %

KDU 57 %

KSČM 23 %

Takže z toho vylezlo, koho nevolit, ale nevylezlo, koho volit. Každý mi v něčem mluví z duše a každý má téma, se kterým nesouhlasím.

0 0
možnosti
Foto

dopadl jsem úplně stejně

0 0
možnosti
VF

Jsem sice baba (vyššího věku), mohla bych radit, ale tady by neporadila ani moudrá babička Boženy Němcové.

0 0
možnosti
Foto

Piráti v lepším případě působí jako strana, která neví, čí je.Jednou je pro NATO, podruhé není pro NATO. Přispívá do proruského sítě Sputnik. Mně připadá jako strana mladých komundardů.

2 1
možnosti
JN

On každý má své mouchy. Takoví Lidovci pro změnu byli spolu s komunisty v Národní frontě. A dnes se k nim neznají.

2 1
možnosti
PK

No babo raď, AB = opozice, piráti = žádná vygenerovana hlava a myšlenka, Okimura= pozitivní je přímá demokracie ale toť vše, ODS,KDU,TOP,SOCDEM = tyto uskupení již ukázaly co umí a stačilo, KSCM = klasická opozice.

Tak mi to vychází na starosty,nebo jít na pivo8-o

0 2
možnosti
Foto

přečteno ohodnoceno...jen bych prosil opravu ve veětě Jaromír Šišo na Jaromír Šiša:-)

0 0
možnosti

Díky za upozornění. Omlouvám se. Psal jsem to v rychlosti a chybička se vloudila. Pokusím se ji opravit.

0 0
možnosti
Foto

Andrej Babiš vykonal hodně práce pro tuto republiku a pro Evropskou unii. To by mě zajímalo co dobré vykonal dobrého pro republiku. Snad jenom to, že si nahrabal do své kapsy pěkných pár milirad. Kdo mu konkuroval, tak jej zalehl. To snadRvRvRv

9 2
možnosti
TB

moralizuje ten, kdo volí Peltu ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,90
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!