Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Povinné očkování má za sebou dlouholeté výsledky v podobě vymizení nebezpečných nemocí. To je neodiskutovatelny fakt.

Nechápu bláznivé matky, které očkování odmítají. Neřekla bych kdyby ti byla novinka, ale takto? Při nebezpečí nemocí, které nám přináší migrující svět vystavují děti riziku úmrtí.

Článek je skvělý.

6 0
možnosti
PS

Je zajímavé, že kromě očkování není jiné metody, jak infekčním aj. chorobám zabránit ve vzniku. Ono taky proč by měl farmacprůmysl se starat o vyléčení lidí jinak, než jejich kšeftem přes očkůvky. Např. v Zálivu v r. 1992 ještě válka nezačala a už vojáci dostávali očkování proti antraxu, proti neštovicích, atp. Farmacprůmysl je ziskovější, než-li zbrojní. Žijeme v divné době svobody, kdy nám stát stále něco diktuje. Např. nyní o víkendu musíme pootočit hodinami, ale že tato změna času škodí převážně dětem, nikomu nevadí. Hlavně že jsou proočkované...

0 4
možnosti
PS

Více k očkování sdělí paní MUDr.Eleková, byla též v pořadu ČT "Máte slovo". Moc prostoru jí tam nedali, ale co řekla, sedělo...

0 2
možnosti
Foto

Pěkný článek, jasný, výstižný. :-) Mně osobně se zamlouvá ten model, který se pomalu rozmáhá v USA - státně očkování regulované není, ale některé školy na něm v případě zájmu o studium trvají, čímž zajišťují alespoň částečnou ochranu těm ze zdravotních důvodů neočkovatelným dětem.

1 0
možnosti

Proočkovanost pod 95% již nemá plnou účinnost!

4 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,66
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!