Diskuse

Bude líp?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

P. Fiala udělal to o čem se mluví - Vyhnul se přímé kritice AB a podat konkrétní návrhy na řešení současných problémů. Jednoduše vyjádřeno - Přestat s rozdávačnou populo politikou současna a investovat do reálné budoucnosti. Tak, aby skutečně bylo lépe - Do školství, vzdělávání, infrastruktury - vyřešit důchody, přestat s Hyenistickým okrádáním poctivců o bydlení - 4% z nabytí, umenšit Stát, jako sužovatele ...

Hnutí ANO je v problémech a naráží na své limity. Nic zvláštního. Jeho síla pramení z podpory důchodců, (rozbory). Hnutí se neuvěřitelně a účelově proměnilo - Ze středopravicové strany v podstatě na populistickou, novou levici. Je krásně vidět, že Hnutí nemá skutečné persony - Navíc je opuštěno tím cenným - Živnostníky a podnikateli. Sdělují to zřejmé, zklamání - nenaplněné očekávání ..

. Těch 30% AB bude stále mít. Jeho typ voličů absolutně neřeší jeho skandály a neumětelnost Vlády. Tvrdím, že pokud se nestřetne s realitou, že EU mu osobně přestane vyplácet Dotace - Bude v křesle dále. To potrvá asi 2 roky - Mezinárodní soud + odvolávání se v Brusele. Hnutí ANO, bohužel - ČR nic nepřináší. To neříkám jako bezbřehý kritik, to sděluji jako smutný občan této republiky ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Realita podle Fialy: Nikdo vám neslíbí více než já, a proto mě volte.

6 4
možnosti
Foto

V době přijímání současných volebních zákonů nikdo nečekal, že bude existovat tolik neúspěšně úspěšných politických stran. Zákon měl přispět k pročištění politického nebe, na němž měly jako klenoty zářit dva politické subjekty tako v USA, SRN, GB atd.

Jinak platí, že žádný strom neroste do nebe. Dinosaurům nepomohly ani dva mozky.

2 1
možnosti
JS

Kéž by to tak dopadlo. Petr Fiala má i moje sympatie. Konečně je tu pravicovým lídrem někdo, kdo pravicovou politiku rozšířil mnohem komplexněji, než předchozí pravicoví líři, kteří pravicovost vnímali jen ekonomicky, případně nacionálně a velmi pragmaticky. Je velmi přemýšlivý, chápe věci v souvislostech a je slušný a zásadový. Bohužel mu chybí charisma, kterým by oslovil natolik široké voličstvo, aby to vedlo k vítězství ve volbách. Ale třeba se časem poptávka po lidových vůdcích trochu posune směrem k osobnostem.kultivovanějšího typu. Napadá mě jistá paralela (hodně zjednodušená) s posledními dvěma papeži. Benedikt byl teolog-teoretik s obrovským intelektuálním potenciálem, ale bez charismatu a populární moc nebyl, František je mnohem lidovější (řekl bych i dost levicový, prostě Jižní Amerika), má charisma a tah na branku (omlouvám, že používám takové výrazy pro Svatého otce) a je velice populární. Tihle lidé to prostě mají od pána Boha snažší. Petr Fiala, ač je jinak podle mě vynikající, tenhle dar v moc velké míře nedostal. Což si myslím, že je hrozná škoda. Ale ano, věřím, bude líp.:-)

1 0
možnosti
JF

J87i58ř13í 34F53o89g45e32l

23. 1. 2020 20:13

Já to vidím spíš tak, že Fialův projev na sjezdu populisticky vylepšovaný Fialovou imitací Babišova způsobu řeči byl korunován dnešním interview na iDNES, který je naprosto zcestný a nerealistický.....

4 2
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,85
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!