Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu: Babiš: "Je to katastrofa".

2 0
možnosti
Foto

J83i96ř47í 21K56i87n58d50l

27. 10. 2020 19:29

Klíčové je znát, kde se covid šíří. Tomu se říká trasování, které u nás nefunguje vůbec. To je klíčové , kde jsme v počtu nakažených dnes. Když neznáte data z terénu, nemůžete pak z nich udělat analýzy a z nich správná politická rozhodnutí. Pak jsou tzv. opatření jen střílením na terč v mlze. Dodnes jako jedna z mála evropských zemí nevydává MZ a Prymula analýzy o tom, v jakých vrstvách, prostředích a profesích se virus nejvíc šíří, čemuž by přizpůsobila svoje represivní opatření. Namísto toho „střílí“ plošné uzávěry jako by celá země bylo jedno velké vojenské cvičiště.

1 0
možnosti
Foto

J33i21ř13í 54K84i12n91d82l

27. 10. 2020 19:34

Němci- tedy Bavoři už v červnu zjistili, že covid se šíří v práci. Zejména tam, kde pracuje více úředníků pohromadě, tak jak je to dnes moderní. Způsobuje to zejména klimatizace. Nakažený, který nemá žádné příznaky přijde domu a nakazí rodinu. Němci zjistili, že venku se covid šíří minimálně . Proto doporučili restauracím mít před restaurací zahrádky. Před vstupem na zahrádu si každý nasadil roušku, přišla obsluha a jedno z vás si zapsala kvůli trasování nemoci a odvedla vás ke stolu, kde jste si roušku sundal. Při odchodu ven anebo na WC se rouška nasadila Pokud bylo plno obsluha vás odvedla do restaurace se stejným postupem . Jak je to u nás. ???? U nás se restaurace zavřely nesmí se sedět ani venku. Zeťák, pracuje u německé firmy v pátek dostal od šéfa firmy dopis, kde na první stránce bylo dokořán otevřené okno za ním příroda. . Pak následoval dopis, kde mu šéf -majitel firmy doporučuje pravidelně doma větrat a chodit často ven na procházky, bez roušky, aby posíli imunitu a nenakazil se covidem. Podle německých lékařů a našich, právě časté větrání doma je důležité to zabíjí covid a stejně tak důležité je chodit ven do přírody a posilovat imunitu ne sedět doma a klepat se strachy jak ratlík.

1 0
možnosti
Foto

I84v15o 52C34i37l62i93c57h

27. 10. 2020 19:25

Pane doktore, vážím si Vás a ve většině témat se shodneme. Ale tady ne i když jsem Vám tu karmu dal. Žádná katastrofa se neděje, ani středověký mor nebyla katastrofa, naši předci to přežili, jinak bychom zde nebyli teď my. Prostě zemřelo víc lidí než obvykle a smrt k životu zcela neodmyslitelně patří. Sám jsem z několika důvodů v rizikové skupině a co? Nechci po nikom, aby mne chránil. Na tom výřezu z fotky mám hlavu ve zcela funkční gillotině a toho člověka v kápi jsem viděl poprvé v životě

https://u-blogidnes.1gr.cz/blogidnes/article/1/75/759831/759831_article_photo_ay5fy3c_900x.jpeg?r=27bq

Kdyby zatáhl za tu páku, tak tady teď nic nepíšu (a prý to neudělal jen proto, že to pak nechtěl uklízet - samozřejmě, že to vážně nemyslel). Ovšem byl to tehdy adrenalin, to přiznávám. Nějaký rok předtím si na mne sáhla smrt zcela reálně, dvě minuty jsem byl při plném vědomí pod proudem bez možnosti se hnout nebo cokoli udělat. Smíříte se s tím rychle a snadno. Smrti jsem se nebál ani předtím a to jsem agnostik, ale po tomhle zážitku se smrtí nemám už vůbec žádný problém. Dodnes nevím, jestli je dobře, že mne na poslední chvíli zachránili, třeba dnes mohli mít mí odpůrci klidnější spaní ;-)

2 0
možnosti

Žádná katastrofa se neděje? Zhodnoťte za dva týdny!

Samozřejmě! Nebojme se! Žijeme v Boží náruči. V životě i smrti.

:-)

0 1
možnosti
LH

Ne jen vláda, ale já, vy a další......

1 0
možnosti
Foto

Já v téhle situaci nerozhoduji, ale vláda.

0 1
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,85
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!