Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P52e67t98r 89S12k59á33c25e10l

21. 11. 2020 21:59

S názvem a s některými pasážemi v článku souhlasím, pane autore. Ale, nebyl jste přítomen u výchovy pana prezidenta v dětství a tudíž byste neměl uvádět anamnézu, nástin psychosomatického vývoje jedince. Jistě, sledujeme aroganci moci v přímém přenosu, většina chlapců v politice asi nečetla "Jak chutná moc" od Ladislava Mňačka. Msta do politiky nepatří, v tom jste blizoučko pravdě, ale taky platí: "My silní jsme povinni snášet slabosti slabých a nemít zalíbení sami v sobě" » Ř 15:1

2 2
možnosti

Nerozporuji možnost, že jsem Vás urazil tím, že si kladu otázku, proč je náš prezident tak moc mstivý, a že jsem podle Vás neměl hledat tyto příčiny.

Vzhledem k tomu, že úzkostlivě hledám pravdu a nejsem baron Prášil, na což jste zde dle vašich vyjádření vůči mně zvyklí, neřekl bych, že jsem se proti něčemu provinil. Jednak mám informace od jeho učitelky a jednak každý si snadno odvodí podle chování seniora, jaké měl dětství. Každá msta je zrcadlem dětství toho člověka. Je to odplata společnosti za to, čím jej v jeho dětství poškozovala. :-)

1 1
možnosti
JH

...že to ale tenhle Šimek vždycky umí premiérovi a prezidentovi spočítat:-)

3 8
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Jsou činy, činnosti a vztahy, které bych se nezdráhal nazvat ďábelskými (i když mne překvapuje, že někdo věří v ďábla, dokonce i někteří duchovní). Za ďábelské že strany politiků považuji získávání důvěry voličů takovým způsobem, že jimi pak tiše pohrdají a vědí, že oni si to nikdy nedovolí připustit, aby neupadli do skličujících pocitů trapnosti .

2 0
možnosti

Někteří politici se chovají jako vtělené Zlo. A tak mne nepřekvapuje, že mnozí z nás považují existenci ďáblů za jistou! :-)

0 0
možnosti
JL

rozvracejí? Nebyl na to za komoušů nějaký paragraf? Za podvracení republiky byla pěkná pálka.

3 0
možnosti

Jenže komunisti odsuzovali za rozvracení republiky zcela nevinné lidi! Mého strýce zavřeli na 25 let za to, že nechal u sebe přespat neznámého člověka! :-)

0 0
možnosti
LH

Návrh pirátů schválil kdo ? Poslanci za ANO?

2 1
možnosti
RK

Když už byl návrh schválen, tak Babiš neměl další navthovat. A Alenka mu navíc k tomu dala souhlasné stanovisko.

1 0
možnosti
  • Počet článků 639
  • Celková karma 28,05
  • Průměrná čtenost 1077x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!