Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M24i69l68a28n 40K86e48s58l

15. 8. 2021 22:12

Já se stydím především za NATO.Po tom debaklu by jsme měli z něho vystoupit.

3 2
možnosti
PS

P17e34t78r 95S10k14á57c65e38l

15. 8. 2021 22:18

Další střípek do mozaiky poznání jak se k nám stále chovají naši tzv. "spojenci". Přátelé, kteří nás v min. století třikrát hodili přes palubu. Pokaždé jinak, ale výsledek byl vždy stejný. Roky 1938, 1968 a 1990 by měli být až takovou výstrahou, že se od nich nenecháme napálit. Počtvrté NE.

1 5
možnosti
LU

Nikto v zahraničí nepochybuje o tom, že Česko sa nezachová fér voči Afgancom ktorí spolupracovali z českými orgánmi.

Je pred voľbami a táto téma je zbytočne vnútri ČR spolitizovaná.

Všetci spojenci odvážajú svojich občanov a afganských spolupracovníkov, ČR určite nebude výnimka.

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/597699-slovensko-vysle-do-afganistanu-evakuacny-special/

3 0
možnosti
JL

Slováci by nám do toho kecat nemuseli.

0 1
možnosti
JS

Zaráží mne Vaše detailní znalost všech aspektů pobytu v Afghánistánu, nejste odsud? Stydím se za Vás.

6 1
možnosti
TB

Vždyť těm tlumočníkům pomůžou, tak proč ta hysterie? Jo, já vím, protože Babiš.....

9 1
možnosti
JK

Karma. Uvidíme, jak to dopadne, ale nedělám si žádné iluze. Myslím, že už je pozdě.

1 0
možnosti
AL

Dyk říkám, že ČR je velkorysý stát, pro jeho velkorysost nám nechybí boží požehnání, a proto dálnice rostou jak houby po dešti, VMO už má každé krajské město a vysokorychlostní železnice se dokončuje.

1 1
možnosti
JL

Češi rádi jezdí auty, ale dálnice jim pořád nejdou.

0 0
možnosti
Foto

,,Čechům nelze věřit?". Asi jak kterým. I z té Vaší upřímnosti občas leccos čouhá:-/

8 2
možnosti
LC

Člověče, být na tom jako vy, dávno mám sbalený uzlíček a jsem na cestě do nějaké země zaslíbené, kde se nebudete muset stydět. A vůbec, do Německa to máte kousek.

9 3
možnosti
AM

Pište blogy až bude hotovo, nepředbíhejte události.

5 2
možnosti
JV

J36i48r51i 76V13r83a45b12e66c

15. 8. 2021 19:36

Mozna ty pomocniky Ceskych vojaku a konzulatu prevezmou jini (Finsko a Svedsko )

1 1
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,85
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!