Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Foto

Lze s Vámi souhlasit. Co se týká oné proklínané oposmlouvy, to je toliko ohrané zaklínadlo, které až ignoruje tehdejší situaci. Volební pat, který bylo možno řešit budˇ vznikem tolerované menšinové vlády, nebo novými volbami s pravděpodobně tímtéž výsledkem, či úřed. vládou. Co se týká touhy po změně, tu chce skoro každý. Jen ne u sebe. Představa návratu do dob ,,předkovidových" je chiméra, kterou nemůže zajistit nikdo, ani výměna vlády a parlamentu, ovšem slibují jí až velkohubě všichni politici coby návrat k normálu. Krize, a to nejen u nás je dávno v pohybu, a bylo tomu tak i před kovidem, který jí ještě akceleroval. Tyto PRAVDY pro leckoho nekorelují s láskou. Ona pravda bývá mnohdy opravdu krutá, a ani jakákoli změna ve vedení politiky, a tudíž i státu bude muset řešit současnost. Hledání viníků nic nevyřeší, ovšem je to pro mnohé to nejlepší, ba až ,,nosné" téma.

5 0
možnosti
JN

Vybíral jsem vylučovací metodou. Nezbyl mi nikdo. Tak jsem snížil laťku náročnosti a s povzdechem vybral jednu možnost. Jako v práci. Prý nejsou lidi, říkali. Musíme snížit laťku náročnosti na pracovníky. To nemůže nikdy dopadnout dobře....

1 1
možnosti
Foto

Ve výrobě se to nahradí roboty.

0 0
možnosti
TB

Ještě jednou koukám do obálky s volebními lístky, ale taková strana letos nekandidovala, bohužel :-)

1 1
možnosti
TB

27 naprosto prázdných nálepek v tak krátkém textu? Tomu říkám výkon. Už vidím diskuzi dvou podobně inteligentních, jak se přečůrávají stylem "já jsem sounáležitost a ty jsi pohrdání, takže mám pravdu a navíc Ježíšovu". To by byla plodná diskuze

6 1
možnosti
JV

Dovolím si malou predikci. Lehce pře sto mandátů získají ANO + KSČ + SPD, čili nejhorší možná varianta ze všech, které přicházejí v úvahu. Moc rád bych se mýlil, ale asi to tak dopadne. Každopádně, já mám svědomí čisté :-/

1 1
možnosti
SB

Jestliže jste violil strany, které v EU parlamentu hlasovaly pro povinné kvótry na migranty, tak se možná na tu podle vašeho náhoru "čistotu" svého svědomí budete za dvacet let dívat jinak.

4 1
možnosti
SB

Pravda a láska mohou zvítězit maximálně tak v početně omezené komunitě lidí, kteří se navzájem dobře znají.

Tím, že jsou početně omezení, je možné za prvé to, že se jim vyhne to, co v milionové populci je zcela zákonité, a sice to, že každý x-tý člověk je prostě potvora (mezi dvaceti lidmi gauner být nemusí, mezio dvěma stovkami už s téměř stoprocentní pravděpodobností ano a mezi dvěmi tisíce už musí být zcela na beton), a za druhé je možné i to, že pokud někdo má nějaké neslušné tendence, krotí je buď proto, že "tu hnusárnu přeci nemohu udělat Oldovi a Mileně", zatímco anonymním spoluobčnům ji klidně udělá, nebo proto, že co se utají v davu, neutají se v komunitě sousedů v chatové osadě na Sázavě.

Protože však vy píšete nikoli o nějaké početně uzavřené komunitě lidí, kteří se navzájem dobře znají, nýbrž o celostátních volbách a o celostátní politice, tak na vaši otázku odpovídám: Pravda a láska opět nezvítězí, a to ze stejných důvodů, z jakých nefungovaly nikdy od počátku lidské civilizace, tedy už po šest titíc let, a jaké nebudou fungovat nikdy, dokud lidská civilizace bude existovat.

Lidé by udělali lépe, kdyby se přestali honit za chimérami (a vítězství pravdy a lásky na celostátní úrovni v kterémkoli státě světa je prostě nesplnitelnou chimérou) a raději se snažili najít přijatelná řešení problémů nedokonalé lidské společnosti.

1 1
možnosti
OU
ZD

Svět striktně rozdělený na černou a bílou - tak jsem znal bolševiky za svého mládí. Ne komunisty, ale pravé bolševiky. A tak i dnes zarytý bolševik burcuje proti bolševismu. Legrace !

6 1
možnosti
OU
VD

Jen jsem nepochopil, u koho že z těch všech kandidujících ve volbách vidíte tu "Pravdu a Lásku". Já tam nikoho takového nenašel, takže Pravda a Láska opět nezvítězí.

6 1
možnosti
DR

Tak to by mě taky zajímalo. ;-D

3 1
možnosti
Foto

Volby dopadnou relativně špatně, nebo ještě hůře, protože tu není žádná politická síla, která by měla vůli sáhnout na kořeny úpadku a pojmenovat je bez příkras. Dokonce něco takového je vzdáleno I drtivé většině voličů.

1 3
možnosti
ZD

Odsuzujete voličstvo za to, že nevolí ty správné protože , jak sám píšete , se žádní takoví neucházejí. Trochu divné. Odsuzujte, že se ti správní nedají dohromady k vytvoření síly ke skutečné přeměně. A zkuste najít příčinu.

1 1
možnosti
JM

J20a83n 12M55a35r62e50k

9. 10. 2021 6:37

Pane Šimek, mám obavy, že pravda a láska, ideál nás všech nezvítězí. Rozhodně nezvítězí po vašich volbách. A sice pro to, (doufám si tvrdit), že stále volíte to samě. Pár partají, které si neví rady a jejich vůdcové jsou po většině podvodníci, kteří jen slibují. Vidíte sám, kam jste došli po volbách prezidenta. Když se kolikrát rozletím do Staré vlasti, vidím stále větší naštvanost lidí. Kdysi byl pan Zeman premiérem. A celý národ unizono ho nazýval žumpou. A ecce! Byl zvolen za prezidenta.Pokud národ neprokoukne a nezačne u sebe, pravda a lásky bude jenom nápis na prezidentské vlajce. Mluvíte o Ježíši...ten kdysi řekl panu Nikodomovi: "Musíte se znovuzroditi" Pokud se toto nestane, pravda a láska bude jen neskutečný sen. Přeju vám příjemné volby.

.

6 1
možnosti
SB

Máte do značné míry pravdu, ale jednu výhradu k vašemu příspěvku mám.

Vyplývá z něho, že žijete někde jinde než tady.

Nevím sice, kde to je, ale vím, že ani tam nevládne pravda a láska tak, jak si ji představuje pan Šimek. A vím, že tam nevládla ani před sto lety nebude vládnout ani za sto let.

Něco takového totiž nevládlo, nevládne a vládnout nebude nikdy nikde.

Takže zbytečně to popisujete pro naše poměry.

4 1
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,79
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!