Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky?fbclid=IwAR0Ld2NS9BnPW0TOlOBuFttuKv5w2fzSeZCybhIXfHEHwicXWvLyedTjPvM

Vyjímám: Na JIP neočkovaní 42,5%, očkovaní 55,7%. Úmrtí očkovaní 30, neočkovaní taky 30.

Účinné očkování rozhodně vypadá jinak. Tam by člověk očekával na JIP neočkovaní 99%, očkovaní 1%. Úmrtí očkovaní o, neočkovaní 30.

Čímž Vaše argumentace, jako ostatně vždy, padá už na samém počátku. To, co je nám předkládáno jako očkování, nenaplňuje nic z toho, co Vámi zmiňovaná očkování s nimiž srovnáváte. Proč je tomu tak? Inu proto, že se testování vakcíny nevěnovala potřebná doba a pozornost regulačních orgánů.

8 1
možnosti

Na JIP jsou vesměs lidé, kteří trpí dalšími závažnými nemocemi a na životě je ohrožuje i mírný průběh onemocnění covidem-19. Kdybyste nebral JIP, ale poměr očkovaných a neočkovaných, kteří nemuseli být hospitalizováni, došel byste k mnohem lepšímu výsledku ve prospěch očkovaných. Nikdo také nikdy netvrdil, že očkování chrání proti viru stoprocentně. Rozhodně ale zmírňuje průběh nemoci, což je statisticky ověřeno.

3 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,79
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!