Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AA

Jo bylo. Nebyla taková cenzůra ,taková drahota, taková inflace,,

3 3
možnosti
LP

Pane Šimku, proč šíříte dezinformace a nenávist ? Za pana premiéra Babiše bylo líp...A za pana premiéra Okamury bude ještě líp.R^;-)

4 7
možnosti
JM

J92a16n 68M31a92r22e57k

11. 6. 2022 17:41

ha ha ha ha ted jste mně rozesmál....

0 0
možnosti
JL

Andrej Babiš je zajímavý fenomén asi jako Klaus nebo Zeman. Velké šance na zvolení prezidentem má tedy bývalý komunista, agent (popírá to), miliardář, blábolista, který sám nedá dohromady minutovou řeč bez chyb, která by sdělovala něco intelektuálního-což u absolventa ekonomické školy zas tak moc nepřekvapuje. Kdo studoval (studuje) ekonomii? Faktografický mozek s dobrou pamětí, schopný matematiky - totéž Klaus a Zeman. Pak tu máme generála Petra Pavla, exkomunista, voják, rozvědka - kdo byl v 80.letech v KSČ? Kariéristi. Hoří, má panenko....Posuňte ho blíž k ohni, ať mu není zima.

1 0
možnosti
LP

Kdykoliv vidím Andrejův oduševnělý obličej, vybaví se mi slova jako mudrc či vizionář.R^

1 1
možnosti
LH

Babisovy noviny nečtu, aLe na jejich portál bloguju... ;-D

7 0
možnosti
LP

a oblíbenou televizní stanicí pana Šimka je tv barrandov. zjistil jsem to, když volal do Arény Jaromíra Soukupa a ptal se tam, proč vládní koalice nedělá nic pro lidi...:-/

1 1
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,67
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!