Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

A vy se divíte? Tehdejší naprosto funkční učňovské školství se po listopadu z velkou slávou zrušilo a nikdy už pořádně neobnovilo.

A dnešní výsledek? Mladí, ti už dneska až na výjimky manuálně dělat nebudou, ti požadují pouze pěkně vytopenou kancelář, kde budou ťukat do PC, nejmíň 50 měsíčně a to nejlépe hned po škole a kdo jiný by to tedy dělal?

9 3
možnosti
MH

Na učňák nechce nikdo dávat dítě hlavně proto, že se bojí, že se jim ze slušného dítěte stane grázl. Nic jiného v tom nehledejte. To, že si šikovný řemeslník vydělá víc než vysokoškolák už se dneska celkem ví.

4 0
možnosti
JP

Co s tím?

S touto slepenou partají všehoschopných kašparů? Ti zadřou vše, co zatím alespoň dřelo. V této zemi jde do háje úplně vše.

4 4
možnosti
DR

Slepení kašpaři to sice jsou, ale v tom bych se jich zcela výjimečně zastal. Tohle totiž zadřeli v 90.letech ti jejich pravicoví předchůdci.

2 1
možnosti
  • Počet článků 638
  • Celková karma 28,45
  • Průměrná čtenost 1079x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!