Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma :-)R^

6 2
možnosti
Foto

;-DCo se asi stane v ,,předvolební debatě" před volbami do senátu a zastupitelstev, když jsou v ní parlamentní partaje? O nic moc více, než obvyklá klauniáda v rámci ,, férového" politic. boje;-)

12 0
možnosti
ZD

Přesně tak. A proto jsou veškeré logické vývody z této šaškárny stejnou šaškárnou.

7 0
možnosti
RK

Naprosto nechápu smysl této superdebaty. Nikdo ze zúčastněných nekandiduje. Většina kandidátů ať do obecních zastupitelstev nebo do senátu je nezávislých. Kde měli možnost se vyjadřovat?

13 0
možnosti
Foto

Já bych tak jistě netvrdil, že nikdo ze zúčastněných nekandiduje. Myslím, že A.B. pokračuje ve své kampani-nekampani..... A když to nebude na prezidenta, tak se to dá brát jako přípravná kampaň na pokus o návrat do premiérského křesla :-)

4 0
možnosti
HH

Smutné, že to musím říct, ale Pitomio je minimálně schopen dát dohromady souvislou větu i dvě...jejich obsah je věc jiná, ale ten Bureš...to je skutečně primitivní buran...

16 1
možnosti
Foto

Jednoznačně, ten už má před očima deku.

6 0
možnosti
Foto

Také jsem to včera sledoval. My jsme udělali všechno (AB). Rozdáme úplně všem (TO). Rozdíl mezi úrovní opozice a vládních předsedů stran byl doslova obroský. A rozdíl mezi TO a AB? TO mi připadá více při smyslech. Karma.

13 0
možnosti
ZD

Pokud má pravda zvítězit, prosím o váš názor například na přerušením projednávání rozpočtu, aby neovlivnil volby. Očekává se darda, kterou budeme asi těžko rozdýchávat. Zcela v rozporu se sliby současné vlády. Pokud si nebudeme říkat pravdu, je veškeré vaše snažení a výzvy k ničemu. Takže jsou podle vás rozbíječi diskusí jsou nepřijatelní. Zatímco lháři, lenoši a neodborníci na svých místech spásou republiky?

5 5
možnosti
RK

Bude to danda. Vybrečeli jste si stropy, máte je mít. Co je to však proti anofertu.

4 3
možnosti
HH

Zapomněl jste napsat, která pravda to je. Ta skutečná nebo ta, kterou hlásá vládnoucí strana?

5 9
možnosti
PJ

rozhodně ne ta vaše :)

2 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,79
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!