Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Njn, zatracenej internet. Staré báby a dědci vysedávají celé dny na intenetu, čtou ty různý sputniky a rozesílají fake maily. A pak ty volby dopadnou úplně jinak, než měly dopadnout, že jo?

1 1
možnosti
JN

Máte čilou mailovou korespondenci s komunisty a často s nimi chodíte do hospody?

Obklopil jste se zajímavou společností.

2 2
možnosti

Jen jsem se dopustil toho hříchu, že jsem žádnou adresu z adresáře nevymazal. A tak ta zrůdná ideologie tvořená na desinformačních serverech ke mně proudí nejméně ze šesti komunistických a simplexních zdrojů. :-)

2 0
možnosti
JN

Pane doktore, mohl byste nám naznačit, od kolika let se člověk řadí do kategorie "vyšší věk"?

Vy sám se do té kategorie neřadíte. Tak kolik?

2 2
možnosti

A proč bych se do této kategorie neměl řadit? Jen se snažím pracovat tělesně i duševně, abych brzy neshnil. :-) Pokud se nemýlím, tak je Miloš o fous mladší. :-) Podle WHO střední věk končí v šedesáti letech. :-)

1 0
možnosti

Předpoklad, že voliči byli rozděleni na zemanovce a antizemanovce, je zásadní omyl. Ve skutečnosti byli rozděleni na antidrahošovce a antizemanovce.Ve většinovém systému (a president je pouze jeden, takže ho pochopiltelně nelze volit poměrně) nedává volič hlas pro svého kandidáta, ale proti tomu druhému. Nemá smysl se podivovat, co volič viděl dobrého na tom, koho volil - ptejme se proč ho vyhodnotil jako méně škodlivého než toho druhého.

5 2
možnosti
Foto

Mýlíte se pane doktore, společnost není rozdělená na zemanovce a antizemanovce. Jen prostě ti ostatní kandidáti nebyli na tak intelektuální a profesionální výši, aby prezidenta Zemana porazili. Já osobně jsem v prvním kole pana Zemana nevolil, ale ve druhém, když jsem si měl vybrat, tak jsem se jednoznačně přiklonil na stranu prezidenta.

Také jsem zvažoval, že nepůjdu volit vůbec, jako před pěti lety. Tehdy ten, koho jsem chtěl podpořit, nezískal potřebný počet podpisů a nemohl tedy být zařazen mezi kandidáty.

4 5
možnosti
TG

P.S. Zapomněl jsem poděkovat za blog. Je dobře, že nás pravidelně informujete čím žijí bakalonoviny!;-)

4 3
možnosti

Já to říkám stále, čtěte jen to, co vás baví! :-)

1 0
možnosti
Foto

Dovolím si citovat autora>

"Pokud nám záleží na životě našich dětí a vnuků, tak se musíme naučit rozlišovat pravdu od lži, i když se to v postfaktické době často úmyslně stírá a lež je stavěna na roveň pravdě."

Zdroj: https://bohumirsimek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=650272

A řeknu: Pokud chci rozlišovat pravdu od lži, tak bych také neměl manipulovat s "hausnumery".

Autor píše, že pouhých 80.000 hlasů by Jiřího Drahoše učinilo prezidentem. Ale, to je buď omyl nebo záměrná manipulace.

Rozdíl mezi oběma kandidáty byl sice 160.000, ale to by pak všech těch zmíněných 80.000 hlasů museli být přeběhlíci od Zemana. To už se ale autor neunavoval sdělit.

BtW: Rozdíl mezi absolutním ziskem hlasů obou kandidátů byl asi 5,33% a ne ty nízké hodnoty, jak se rádo uvádí.

3 6
možnosti

Pokud by 80.000 voličů dalo hlas Jiřímu Drahošovi místo Miloši Zemanovi, pak by to stačilo k Drahošovu vítězství! :-)

1 0
možnosti
Foto

Včera jsem měl příležitost bavit s jednou paní, která tvrdila, že se rozhodla volit Zemana na základě Drahošova zdůvodnění v TV, že občané se mají rozhodnout pro něj, protože Zeman představuje všechno to špatné, co v naší společnosti je.

Tedy žádný ruský web. Nebo email.

2 6
možnosti
Foto

Vždyť to je, Jiří, jasné jako facka. V 1. kole Zeman drtivě prohrál. Když se sečetly hlasy pro jeho protikandidáty, měl takové manko, že jsem vůbec nevěřil, že by to mohl dohnat.

A kandidát je od toho, aby kandidoval a nikoli papouškoval a "choval se slušně". A to, co předvedl Jiří Drahoš by mohlo vejít do kapitoly: "Jak se nechovat mezi prvním a druhým kolem" příručky pro budoucí prezidenty.

5 6
možnosti
SN

:-)......Pane autore, já jako pamětník, předválečné dítě, jsem samozřejmě volil Zemana. Poškorpil jsem se kvůli tomu s dcerou i s jedním vnukem. Druhý vnuk, který žije v zahraničí tak volil stejně , jako já !

Dovedete si představit, kdyby se pan profesor Drahoš ověnčený tituly ze předu i ze zadu, stal presidentem? Ohebný, bez vlastního názoru, něco jako Sobotka, jediná přednost, že ovládá cizí jazyk, možná i více. Jistě by "tvrdě" hájil zájmy naší republiky na mezinárodních setkáních? !!!!!!

4 7
možnosti
Foto

Aspoň někdo ve Vaší rodině má rozum.

6 0
možnosti
PK

Nemyslím si,že je republika nějak děsivě rozdělena, je po volbách a osobně a i houfu lidí kolem je jedno jestli tam sedí ten či onen. A spekulovat o vítezství protože.....toho podpořili dědkové a babky a primitivové a toho druhého intelektuálové se mi nezdá příliš štastné. Já jsem byl pro pana Fischera ale neklaplo to. O vítezství Zemana se rozhodlo v posledním týdnu a to díky duelům a to druhý kandidát prostě nezvládl. Jedem dál, hokejisti vyhráli a tak proč smutnit, minimálně do zápasu s Ruskem.;-D

2 2
možnosti

Nejde o spekulace, ale o statistická data! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 636
  • Celková karma 29,16
  • Průměrná čtenost 1083x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!