Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Udivuje mne, jak pro většinu z vás je pravda a láska cizí pojem, že nejste schopni vnímat, že naše společnost se dělí na lidi usilující o pravdu a úctu k druhému člověku a lidi kterým na pravdě a druhých lidech nezáleží.

Jsem rád, že lidé pravdy v těchto volbách vyhráli nad lží první boj. Ale tím zápas s lůzou lhářů a trollů nekončí! Přesto toto vítězství přišlo ve dvanácté hodině! Žít ještě jedno období pod jhem oligarchů, lhářů a korupčíků by nám hrozilo, že již se nevzchopíme!

:-):-):-)

0 0
možnosti
JV

Uznávám, že jsem se ve své predikci níže mýlil a jsem tomu rád :-)

S výsledky jsem spokojený. Komunisté mimo Sněmovnu, SPD nemá potenciál k vydírání a Piráti mají jen 4 poslance. Trochu líto je mi snad jen Ivana Bartoše, ovšem z názorové roztříštěnosti ostatních pirátů jsem měl spíš obavu. Takže za mě OK.

Otázkou je, jak dlouho vydrží Zeman škodit, je však jisté, že jeho pozice výrazně oslabila.

1 0
možnosti

Zdá se, že život Miloše Zemana je v podstatě spočítán, takže už nám dlouho škodit nemůže. Že by se na sklonku dnů angažoval ve prospěch republiky, nikdo neočekává. Jeho umanutost bude nadále absurdně volit za premiéra Babiše. To stihne. Realizace pochybností o schopnostech Miloše, které na jaře pro Babišovo ANO nevyšla, nyní může vyjít, aby nemohl nadále škodit.

Jisté je, že antidemokratická lůza v prvním boji podlehla, zvítězila moudrost nad čecháčkovskou naivitou a hloupostí, což umožní návrat k liberální demokracii a omezí trolling proti zájmům naší republiky a našich demokratů!

Také jsem spokojen! Nesme národ hlupáků!

:-)

0 0
možnosti

R^R^R^:-)

Deo gratias!

Moudrost zvítězila nad hloupostí přes všechny lži a pomluvy, které tu kolovaly!

Občané žádají změnu politiky!

Na tahu je Miloš Zeman. Bude jednat rozumně při funkční koalici 108 křesel, nebo bude jednak jako mstivý stařík nebo jako velkomožný Pán z Boží Milosti?

:-)

1 0
možnosti
JV

Obávám se, že bude škodit jak mu to jen zdravotní stav dovolí :-/

1 0
možnosti
PC

Zneužití slov pravda a láska už tu bylo mnohokrát. Ve jménu "pravdy a lásky" se pokaždé děly (a dějí) věci, které jsou v naprostém rozporu se skutečnou Pravdou a Láskou.

Pravda a láska, ta pravá, je v srdci, v tichosti, netřeba ji nikde hlásat, nebo se jí dokonce zaštiťovat až už v soukromí, natož pak v politice. Pak už totiž nejde ani o pravdu, ani o lásku, ale o čiré pokrytectví.

3 1
možnosti
PC

* opr. "...ať už v soukromí, natož..."

1 0
možnosti
Foto

Na ostrově Man existuje parlament už 1000 let. A jedinou omluvou pro neúčast na schůzi je vlastní úmrtí. Asi se to tam vysněnému ideálu začíná blížit. :-)

0 0
možnosti
Foto

Až přijde maník z Manu, a přitulí se k Máně, vzkřikne spolu s ní Hrrrrr na ně! A všitcí pak se budou nad krmením ne nepodbnému až nebeské maně spolu s ní, se přihrnou k onomu krmení;-)

0 1
možnosti
JH

J87a95n 80H96a95r37v79a26n

9. 10. 2021 11:07

Pravda a Láska už dávno zvítězila - v pražských kavárnách ;-)

3 4
možnosti
DR

A protože všichni známe pana Šimka, tak také víme že ta jeho pravda je pouze taková, se kterou on sám souhlasí.

Lidé s jinými názory jsou proto trollové a darebáci.

4 3
možnosti
PK

Představy pana doktora jsou utopické. Připomíná mi to trochu Campanellův Sluneční stát z počátku 17.století. Myslím tím na úrovni společnosti, jednotlivec či úzká komunita se tak chovat mohou.

3 1
možnosti

Je mi vás líto, když tvrdíte, že pravda a tvořivá láska jsou zbytečné. Při absenci pravdy a tvořivé lásky, společnost a její kultura končí! :-)

1 0
možnosti
JL

A existuje národ, kde zvítězila Pravda a Láska? Podle mě si autor přeje něco, co je téma jeho duše - on by měl pracovat na sobě, aby v něm zvítězily, a to je vše. Ostatní může nechat na Stvořiteli.

3 0
možnosti

Jan Werich hledal nebe na zemi. To je možné jen tehdy, pokud budeme ctít pravdu a ctít úctu k druhému člověku. Pro většinu z vás je to neproveditelné.

:-)

2 0
možnosti
Foto

Zvítězí jedině v případě, že každý začne sám u sebe.

3 0
možnosti
Foto

To černobílé vidění až vylučuje, neb ten, kdo je jím ,,obdařen" by tak popřel i sám sebe. A proto se jej snaží ,,nenápadně implementovat" jiným. Pak nastupuje ještě moralizování. Tím se ohánějí zase především pokrytci;-)

2 1
možnosti
JS

Správná cesta - Bartošek- hahaha.

6 1
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,79
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!